Gjest ojgas Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hei. Jeg har en ganske svær kvise ved siden av nesten min. Den er sikkert 2x1 cm eller noe. Det går ALDRI hull på den, så kan ikke skvise den vekk. Når den faktisk går vekk, bruker å ta 3-4 uker, så kommer den tilbake igjen etter et par måneder. Akkurat like stor, akkurat samme plass. Dette er vell fjerde gangen jeg ser den, og det begynner å bli plagsomt. Noen som har noe tips på hva jeg kan gjøre for å eventuelt åpne den eller noe? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har du prøvd og påføre den noen form for virkemidler?Man får mye fint på apoteket for tiden.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Sørg for å ha ren hud rundt området, og det nytter ikke å vaske vekk kviser når du først får dem, derfor må du sørge for at du ikke får dem ved å ha rene porer. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kviser trenger ikke å komme av uren hud. Men stikk innom apoteket og spør der. De har nok noe som kan hjelpe deg, eller noen tips Lenke til kommentar
Petit Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvis du er jente kan det komme av hormoner ved eggløsning. Har et par kviser selv som bare kommer frem i perioden rundt eggløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå