dvadja Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Lurer egentligt på hvordan jeg skal spille hard to get? Ender ofte bare med at personen spørr om jeg er sur hehe. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Sier seg selv ganske enkelt i ordet "hard to get" Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Eventuelt ikke gjøre det i heletatt. Hva oppnår du da egentlig? Er det ikke bare greit å gjøre hva du selv vil og har lyst til? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har du tenkt til å spille, eller skal du faktisk være hard to get? Om du spiller betyr jo det at du egentlig er sprengkåt og hopper på med en gang sjansen byr seg Hard to get betyr jo enkelt og greit at du ikke skal være så frempå og virke desperat. Har du en heller laidback holdning er du godt på vei. Du må bare prøve deg frem på å ikke tafse, være klin desperat, og finne ut hva som funker og hva som ikke funker. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Liksom.. Bare ikkje svare på meldinger, telefoner osv bevisst. Men er ganske stygt i forhold til personen du gjer det mot. Han/ho vil automatisk lure på om du er sur eller om det er noko i vegen. Kva er grunnen til å "spele" hard to get i fyrste omgong? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Liksom.. Bare ikkje svare på meldinger, telefoner osv bevisst. Men er ganske stygt i forhold til personen du gjer det mot. Han/ho vil automatisk lure på om du er sur eller om det er noko i vegen. Det er liksom hele greia til at jeg spør. Greit at man ikke virker desperat, men hvorfor spille hard to get in the first place? Hva oppnår man da? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Slik eg ser det for meg er det anten to ting ein ynskjer: 1. Du har ikkje lyst å ha noko å gjere med den personen, derfor speler du "hard to get" inntil personen blir lei av å "jakte" på deg, og mister interessen for deg. Det andre scenarioet er vel litt meir komplisert. 2. Du spelar "hard to get" for å få ein person enno meir interessert i deg. Nokon folk er av den oppfatning at dei trur dei er meir "tiltrekkjande" (dårleg ordleggjing) om dei liksom hevar seg over andre. Dvs. trur dei er kule om dei gir ein fanen (i f.eks. denne personen dei spelar "hard to get" mot). Dette er korleis eg har oppfatta dette h2g styret.. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 1. Du har ikkje lyst å ha noko å gjere med den personen, derfor speler du "hard to get" inntil personen blir lei av å "jakte" på deg, og mister interessen for deg. Var mest dette jeg siktet mot. Enten er du interessert, eller så er du ikke. Hvis du ikke er det, så ignorer eller si ifra istedet for å spille hard to get kun for å irritere. Det andre scenarioet er vel litt meir komplisert.2. Du spelar "hard to get" for å få ein person enno meir interessert i deg. Nokon folk er av den oppfatning at dei trur dei er meir "tiltrekkjande" (dårleg ordleggjing) om dei liksom hevar seg over andre. Dvs. trur dei er kule om dei gir ein fanen (i f.eks. denne personen dei spelar "hard to get" mot). Greit at man ikke trenger å være desperat på å svare på meldinger, men å ignorere og vise liten interesse når du faktisk er interessert i en person er egentlig lavmål spør du meg.. Det er mulig å faktisk vise litt interesse, selv om man ikke trenger å hoppe på personen med en gang. Lenke til kommentar
tanx Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En vennine sa; "De kan gjerne være interessert først, så playe litt h2g." Ehm, jeg vette fanken om dette stemmer. Men hva er vitsen med å spille så hard to get? Skaff deg heller en litt laidback holdning som personlighet, litt rolig. Dette er nå mye bedre i mitt syn. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Greit at man ikke trenger å være desperat på å svare på meldinger, men å ignorere og vise liten interesse når du faktisk er interessert i en person er egentlig lavmål spør du meg.. Det er mulig å faktisk vise litt interesse, selv om man ikke trenger å hoppe på personen med en gang. Eg veit. Eg har følelsen av at det oftest er gutar som trur dei kan få jenta utan å i det heile tatt vise interesse. Grunnen til at dei ikkje viser interesse er at dei anten er redde for å bli stempla som ein "kåt gris", eller dei er så sjølvsikre at dei lar jenta gjere jobben med å "interessere seg". På ei annan side er jo jentene meir "reserverte" sjølv om dei er interesserte.. (imo). Dette er noko som kan skape grillar i hovudet på den guten som er målet. Det typiske er at han periodevis får signal frå jenta at ho er interessert, medan andre dagar kan ho flørte med heilt andre folk. Dette var sikkert ikkje relevant i det heile tatt.. Eg ville bare få ned litt tankar på papiret. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ved å spille hard to get (ikke at jeg egentlig ser hva du vinner på det) så kan det være en idè å kindoff virke som om du er interessert i hva h*n sier, og når de begynner å være mer flørtende i tonen så reagerer du med å ikke flørte tilbake, men ellers er du veldig engasjert i samtaler osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette er bare noe jeg har lest skal funke i teorien, men har aldri prøvd ut i praksis. Selv om du prøver å være litt "hard to get" trenger du ikke å være uinteressert, bare vis til jenta at du har andre alternativer og at hu må gjøre seg fortjent til å få deg. You get my point, right? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ta kontakt, men så må du roe deg. Ikke vær den som alltid sender melding, eller starter en samtale på msn, og ikke løp bort til henne når du møter henne. Dette er risky, for du kan risikere at hun tror du ikke liker henne, og ikke liker å jakte, og da mister du henne, så du må vende deg igjen i rett tid, så hun vet at du faktiskliker henne, og kanskje hun skjønner at du ikke prøver å virke desperat. Gjorde dette selv tidligere, men kom aldri lengre enn til at hun tar kontakt, men jeg har bytta skole, og holder på slik nå med ei anna ei. Jeg var liksom veldig interessert i starten, men nå starter jeg ikke samtaler eller noe, men jeg ser at hun er interessert ved at hun starter samtaler på msn, og inviterer meg på ting, og setter seg ved meg på skolen og slikt. men jeg tror ikke det blir noe... moren er legen min, så tror det blir litt for rart... har også ei anna ei, men hun spiller hard to get på meg, etter at hun starta veldig interessert.... så jeg få se hvordan det går... Endret 11. oktober 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå