Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Onkelen min tatoverte navnet på den daværende kjæresten sin i 8. klasse. Han er 26 år nå og har tatoveringen enda. =D Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Onkelen min tatoverte navnet på den daværende kjæresten sin i 8. klasse. Han er 26 år nå og har tatoveringen enda. =D 9664348[/snapback] Bra gjort. Stor? Og hvor er den hen? Tror virkelig du har gjordt noe dumt her trådstarter. Får håpe det ordner seg da. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Og til dere som skriver om at dere stakk trykkblyanten inn i hånda/fingre og fortsatt har sort merke innenfor huden, så er det p.g.a. at det sitter igjen litt av "blyet" fra trykkblyanten. 9664318[/snapback] Haha, konge Er det farlig på noen måte da? 9664338[/snapback] Ikke så vidt jeg vet. Er vel bare kull i trykkblyanter, så det er ikke giftig. Det kan være ubehagelig hvis biten som sitter fast er stor, og den kan skade vev hvis den er spiss og/eller blir utsatt for stort trykk. I tillegg kan du få betennelse dersom den ikke var ren, men det ville du ha merket for lengst. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tror virkelig du har gjordt noe dumt her trådstarter. Får håpe det ordner seg da. 9664367[/snapback] Hva er meninga med å si at han har gjort noe dumt? Tror ikke han blir i bedre humør av det ! Si heller noe positivt.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tror virkelig du har gjordt noe dumt her trådstarter. Får håpe det ordner seg da. 9664367[/snapback] Hva er meninga med å si at han har gjort noe dumt? Tror ikke han blir i bedre humør av det ! Si heller noe positivt.. 9664395[/snapback] Og ditt innlegg da? Ga det noe informasjon til trådstarter? Kan jo si at han har gjodt noe dumt uten at det skal gå utover humøret hans. Skulle jeg sagt-Kjempe bra gjort- nå har du en fin tatovering. Gratulerer. Og så hadde han blitt i bedre humør? Nei.! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tror virkelig du har gjordt noe dumt her trådstarter. Får håpe det ordner seg da. 9664367[/snapback] Hva er meninga med å si at han har gjort noe dumt? Tror ikke han blir i bedre humør av det ! Si heller noe positivt.. 9664395[/snapback] Og ditt innlegg da? Ga det noe informasjon til trådstarter? Kan jo si at han har gjodt noe dumt uten at det skal gå utover humøret hans. Skulle jeg sagt-Kjempe bra gjort- nå har du en fin tatovering. Gratulerer. Og så hadde han blitt i bedre humør? Nei.! 9664409[/snapback] Jeg for min del hadde ikke blitt no glad av å høre at jeg hadde gjort no veldig dumt og hvor dum i hue jeg er. Tror ikke heller dere andre hadde det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 denne vill nok fade etter en stund, slik som "fake" tattiser 4-5år... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 jeg også er rimelig overraska over folks oppførsel i denne tråden egentlig.. har man ikke noe som kan hjelpe trådstarter, så burdte man la vær å poste noe som helst.. makan til oppførsel... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tror virkelig du har gjordt noe dumt her trådstarter. Får håpe det ordner seg da. 9664367[/snapback] Hva er meninga med å si at han har gjort noe dumt? Tror ikke han blir i bedre humør av det ! Si heller noe positivt.. 9664395[/snapback] Og ditt innlegg da? Ga det noe informasjon til trådstarter? Kan jo si at han har gjodt noe dumt uten at det skal gå utover humøret hans. Skulle jeg sagt-Kjempe bra gjort- nå har du en fin tatovering. Gratulerer. Og så hadde han blitt i bedre humør? Nei.! 9664409[/snapback] Jeg for min del hadde ikke blitt no glad av å høre at jeg hadde gjort no veldig dumt og hvor dum i hue jeg er. Tror ikke heller dere andre hadde det 9664428[/snapback] Ok. Ferdig med den saken Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Etter å ha sjekka med dei andre frikar kammeratene mine har jeg konkludert med at mesteparten av "tatoveringen" min vil forsvinne om et par måneder, mens de to prikkene jeg la sjela mi i å lage vil nok vare lengre.. Til de som mener at jeg har gjort noe forferdelig dumt så hadde jeg egentlig driti om jeg hadde en trekant forran tommelen min.. hadde det derimot vert en slange som snurrer seg opp hele armen min og rundt nakken hadde jeg nok vert litt mer stressa Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg stakk meg ufrivillig med blyant i tommelen for 5 år siden eller noe, og jeg har fortsatt en prikk under huden. Har du stukket passeren langt nok inn så er det der nok for alltid. Idiot AHAAJAHAHHAHAHAHHAHA 9661207[/snapback] Eg stakk meg i hovudet med ein Ikea-blyant for to år sidan. Det var vel eigentleg meir "skrapte", men blyanten var skarp fordet. Eg skulle leke gal-morder-med-kniv, stakk vilt med blyanten, og vips så svei det litt i hovudet og eg blødde. Kan ikkje kjenne noko merke etter det eller noko sånt. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) En kompis av meg klarte å stikke meg med blyanten sin i 6 klasse. Går første året på videregående nå. Merket er der enda. Endret 8. oktober 2007 av Dusken Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg stakk meg ufrivillig med blyant i tommelen for 5 år siden eller noe, og jeg har fortsatt en prikk under huden. Har du stukket passeren langt nok inn så er det der nok for alltid. Idiot AHAAJAHAHHAHAHAHHAHA Det har jeg gjort også. Jeg løp sammen med noen venner i gangen på skolen i 5. klasse, og den ene venninda min kom ved et uhell til å dytte meg. Jeg hadde trykkblyanten min i hånden, og tryna. Den ble dytta inn gjennom buksa og inn i kneet. Blyet knakk av, men jeg fikk det ut etterpå. Men merket er der ennå. Det er 6 år siden nå trur jeg, og det er like klart som det var når såret hadde grodd for 6 år siden. Er ikke noe blybit igjen så vidt jeg vet. Men har hørt om folk som bruker stoppenål og blekk og tattoverer seg selv, og det er mange som har de der leeeenge. Men de blir svakere etter hvert, da.. Tror jeg.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) jeg har en tilsvarende tattis . laget med penne blekk og en nål , den er vell litt over et år og er enda like sterkt og stygg , så du kan risikere at det blir der en stund . min er heldigvis ikke på et normalt synlig sted EDIT : fant eg gamelt vedlegg med bilde , den er ikke like svart lengre , men litt mer blå aktig https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=111824 Endret 10. mars 2008 av Mato Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Etter å ha sjekka med dei andre frikar kammeratene mine har jeg konkludert med at mesteparten av "tatoveringen" min vil forsvinne om et par måneder, mens de to prikkene jeg la sjela mi i å lage vil nok vare lengre.. Til de som mener at jeg har gjort noe forferdelig dumt så hadde jeg egentlig driti om jeg hadde en trekant forran tommelen min.. hadde det derimot vert en slange som snurrer seg opp hele armen min og rundt nakken hadde jeg nok vert litt mer stressa Du hadde vært god om du klarte og lage en tattis på ryggen helt selv. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har du virkelig et blekkhus? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg stakk meg ufrivillig med blyant i tommelen for 5 år siden eller noe, og jeg har fortsatt en prikk under huden. Har du stukket passeren langt nok inn så er det der nok for alltid. Idiot AHAAJAHAHHAHAHAHHAHA Jeg også, bortsett fra at det var en venn av meg som planta den i den venstre rompeballen min Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 faren min tatoerte seg på dem måten for 30 år siden ca, den er der enda. men hvis det ikke er veldig dypt kan du dra til en proff tatoerer, så kan han sikkert fjerne noe av det eller få det veldig mye svakere... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du kan jo være glad de "bare" var en trekant da. Kunne vert verre Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Alt ettersom dypt dette er så får du et langvarig minne på hvor idiotisk ting du gjorde. Forhåpentligvis så blir det noe som gjør at du tenker dem om fremover. Heldig for deg så var den ikke så stor så et kjempeproblem blir det uansett ikke. Minner meg forresten om ei "kul" jente jeg møtte i USA som hadde massevis av slike selvlagde tattiser. Jeg må si at det er noe av det gremmeste jeg har sett. (Og noen av de hadde vært der i noen år.) ja, her var det mange "hyggelige" folk må jeg si!! merkelig oppførsel på folk.. Sorry men... idioter fortjener å bli behandlet som det. Med tanke på graden av idioti i dette så synes jeg folk egentlig er rimelig snille. jeg også er rimelig overraska over folks oppførsel i denne tråden egentlig.. har man ikke noe som kan hjelpe trådstarter, så burdte man la vær å poste noe som helst.. makan til oppførsel...Vel, trådstarter innser nå i det minste hvor idiot han har vært. Å la være å la ham vite det ville vært en bjørnetjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg