KimNK Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Vel, kjør på. Canon EOS 30D Canon 24-105 IS USM F4.0 1/60s ISO 1000 (Hvis det er noko alvorleg gale med fargane elns. her no, så sei ifrå. Får ikkje sett det på kalibrert skjerm før i morgon.) Ber venlegst om at folk ikkje lastar ned biletet verken til sitt eige eller andre sitt bruk. Endret 7. oktober 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Eneste jeg har å utsette på det er at jeg synes det var "litt" mørkt, men kan være skjermen min. Ellers et flott bilde. Endret 8. oktober 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Synes ikke det gjorde noe at bildet er litt mørkt. Synes det at det er såpass mørkt gjør at man får frem stemningen. Men må påpeke en ting, hvis man legger ut bilder på nett i slike sammenhenger så må man nesten regne med at folk laster ned bildet, og bruker det i diverse sammenhenger. Det jeg ville gjort hvis jeg var deg, var å vannmerke bildet. Da blir det mindre attraktivt å bruke. Men uansett, likte bildet veldig godt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nå skal jeg prøve å ikke la min preferanse for det fagre kjønn farge min vurdering, men Damn! Pent bilde du har fått til! synes ikke det er for mørkt. Detaljene i modellens hud er pene, linjene, skyggeleggingen... (OK, I failed ) Lenke til kommentar
ferik Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Veldig bra fordeling av lys, kunne kanskje vært en tanke lysere i ansiktet. men ellers et veldig bra bilde. Ka lyssetting har du brukt, så veldig studio ut... Lenke til kommentar
preje Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Et bra bilde det der, men jeg ville ha "byttet plass" på lyset - mage til ansikt og ansikt til mage. Slik som nå er magen lysere enn resten og får dermed mine øynes oppmerksomhet først, noe som ødelegger litt for et ellers godt tatt bilde. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Veldig bra fordeling av lys, kunne kanskje vært en tanke lysere i ansiktet. men ellers et veldig bra bilde. Ka lyssetting har du brukt, så veldig studio ut... 9664531[/snapback] Teke i studio, ja. Med til saman 5 lampar med softbox i diverse størrelsar og styrkar. (fastlys) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå