Gå til innhold

Sa noen morgenlukt?

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Hahaha! Fy faen jeg lo, /ler ennda...

Mamma har klaget masse de siste 2 årene på at det lukter dårligpå rommet om morgenen, og at jeg dusjer lenge...

Fått nettopp vite at voksne ser på det som runking og runking... da er vel jeg egentlig busta da?

Muttern sier også at det stinker på rommet mitt og at jeg trenger lufting stadig vekk.

Lenke til kommentar
Er vel ikke verre enn å åpne vinduet?

Er jo best å sove når det er kaldt i rommet uansett.

Men det er helt forjævlig å måtte bevege seg ut av den gode og varme dyna, og inn i kulda utenfor dyna...

Heller det enn å våkne med hodepine pga det er så jævelig dårlig luftkvalitet på rommet.

Er da heller ikke optimalt at det lukter fis,promp og andre merkverdigheter på rommet hvis du skal ha besøk senere på dagen.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Hahaha! Fy faen jeg lo, /ler ennda...

Mamma har klaget masse de siste 2 årene på at det lukter dårligpå rommet om morgenen, og at jeg dusjer lenge...

Fått nettopp vite at voksne ser på det som runking og runking... da er vel jeg egentlig busta da?

Muttern sier også at det stinker på rommet mitt og at jeg trenger lufting stadig vekk.

Nå når jeg tenker på det den andre gangen jeg ser dette innlegget så stemmer det jammen meg like bra her å :p

Kanskje jeg må kutte ned litt på kosinga..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...