propers404 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Vil både TV 3 og Viasat 4 bli med i familiepakken til Canal Digital ( og de kanalene som er der nå vil selvfølgelig fortsette). Synes nemlig at 249,- i måneden for familiepakken er ganske dyrt, men om begge de mest populere viasat kanalene (i alle fall med tanke på fotball) kommer, så er det jo litt bedre. Er det forresten noen som vet om en billig pakke som bare inneholder Tv 2, Tv Zebra, Nrk, Nrk 2 og Tv Norge? Canal Digital sin Norgespakke koster 50,- mnd Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 pluss årsavgift på 800 Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tror dere TV 3 og Viasat 4 vil komme til norgespakken? Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Tror dere TV 3 og Viasat 4 vil komme til norgespakken? Viasat4 er allerede i Norgespakken. http://www.canaldigital.no/templates/gener...e____25038.aspx I Sverige er TV3 i familiepakken. Hvis det blir samme opplegg i Norge som i Sverige så vil man måtte abbonere på familiepakken eller entertainpakken for å få TV3. Endret 21. februar 2008 av Bobben1 Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Topp, håper TV 3 kommer også da! Takker for all hjelp Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 hmm...skulle ikke tv3 allerede være på CD da? hørte noen rykter... skal vist bare være å foreta seg ett nytt kanalsøk på dekoderen. men at tv2 kommer til CD det er faktum!!! eneste som sinker prosessen, er hva den nye avtalen vil koste.. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 hmm...skulle ikke tv3 allerede være på CD da?hørte noen rykter... skal vist bare være å foreta seg ett nytt kanalsøk på dekoderen. men at tv2 kommer til CD det er faktum!!! eneste som sinker prosessen, er hva den nye avtalen vil koste.. Det er nok bare den svenske tv3. Tror nok det står på Canal Digital sine sider med engang de får TV3 på parabol. Lenke til kommentar
gurw Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 viasat kommer med tv2, tv2 nyhetskanalen og tv2 film. starter med tv2 03.03.2008. http://viasat.no/cm/2.10/2.162/1.5882 Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tv 3 kommer på canal digital fra mandag av Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Dette her er vel kilde nok! og fra tv3.no kan vi lese følgende... TV3 på parabol hos Canal Digital Fra mandag 3. mars er TV3 tilgjengelig for alle Canal Digitals parabolkunder. Det vil si at ytterligere 1,2 millioner nordmenn kan se TV3. Ifølge Canal Digital blir TV3 tilgjengelig for alle med Norgespakken, Family og Entertain. For å få inn kanalen må man gjøre et nytt kanalsøk. TV3 vil få kanalplass nummer ni. - Vi er svært fornøyd med at underholdningskanalen TV3 nå blir tilgjengelig for Canal Digitals parabolkunder. Dette er et kjempeløft for TV3s distribusjon som garantert vil gi en positiv innvirkning på kanalens fremtidige seertall, sier administrerende direktør Lasse Kokvik i TV3. For ytterligere informasjon, se www.canaldigital.no. 2 gode kilder... Endret 1. mars 2008 av Cornel Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Så det rett etter han hadde skrevet det. Fantastisk, og nå blir ikke rikstv engang vurdert her hjemme i alle fall. Lenke til kommentar
aron Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvor mange CD kunder sitter med "litt eldre" tunere som min Humax Vaci 5350 og andre typer? Har vært i stigen i dag og finstilt skåla uten hell... CD har lagt TV3 på en meget høy frekvens og med et noe sært oppsett. 12226 mHz vertikal SB28000 FEC=3/4 Jeg klarer å tune inn TV3 og med litt flaks får jeg bilde når jeg går uta av søk. Starks jeg bytter kanal og så går til bake blir det svart... Tuneren velger da FEC 7/8, som er feil.... Noen som vet en vei rundt dette? Eller blir det ut å kjøpe tuner? Hvor mange CD kunder blir utestengt fra TV3 grunnet dette? Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg satt i alle fall å nøyt hele Champions League kampen på TV3, og jeg har en av de derre små grå boksene til parabol. Dette er boksen jeg har, ingen problemer med å søke inn med den. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Hvor mange CD kunder sitter med "litt eldre" tunere som min Humax Vaci 5350 og andre typer?Har vært i stigen i dag og finstilt skåla uten hell... CD har lagt TV3 på en meget høy frekvens og med et noe sært oppsett. 12226 mHz vertikal SB28000 FEC=3/4 Jeg klarer å tune inn TV3 og med litt flaks får jeg bilde når jeg går uta av søk. Starks jeg bytter kanal og så går til bake blir det svart... Tuneren velger da FEC 7/8, som er feil.... Noen som vet en vei rundt dette? Eller blir det ut å kjøpe tuner? Hvor mange CD kunder blir utestengt fra TV3 grunnet dette? Har ein gammal Grundig eller Phillips "Media Highway" dekoder, trur den er laga i år 1999 eller 2000, i allefall ein av dei første som var tatt i bruk i det digitale nettet deira trur eg. Tv3 funker fint her i allefall! Legger med eit bilde eg fant på google av den. Den er ikkje 100% lik, men ca lik. Endret 20. mars 2008 av Cornel Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Har en lignende jeg også, og denne funker også topp Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Hvor mange CD kunder sitter med "litt eldre" tunere som min Humax Vaci 5350 og andre typer?Har vært i stigen i dag og finstilt skåla uten hell... CD har lagt TV3 på en meget høy frekvens og med et noe sært oppsett. 12226 mHz vertikal SB28000 FEC=3/4 Jeg klarer å tune inn TV3 og med litt flaks får jeg bilde når jeg går uta av søk. Starks jeg bytter kanal og så går til bake blir det svart... Tuneren velger da FEC 7/8, som er feil.... Noen som vet en vei rundt dette? Eller blir det ut å kjøpe tuner? Hvor mange CD kunder blir utestengt fra TV3 grunnet dette? Det er tydligvis en "bug" i Humax tuneren. 12226 sendte for noen år siden med FEC=7/8. Det må være et eller annet "hardcodet" i Humaxen som gjør at den hopper tilbake til 7/8 FEC. De fleste mottagerene har auto FEC men det har tydligvis ikke Humax. Vet ikke hvor lang reklamasjonsrett det er på slikt, 5år ?. Du bør sannsynligvis kontakte forhandleren der du kjøpte tuneren eller Viasat siden det er en Viasat tuner. Det kan jo være at det finnes software til Humaxen som retter problemet. I følge http://www.canaldigital.no/templates/gener...le____6805.aspx så er det Viasat (eller fornahdleren du kjøpte den av) som gir support på Humax VACI-5350 Endret 20. mars 2008 av Bobben1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå