Gå til innhold

Hjelp til valg av gaiming headset

Anbefalte innlegg

Heisann

Skulle gjerne hatt et nytt gaiming headsett, det må ha veldig bra mikrofon som er støydempende.

Men det viktigste er at det blokkerer lyd veldig veldig godt!

Spiller på store lan som The Gathering, og da sitter det en 5000 folk rundt med musikk og surring.

Har vært litt inne på Creative Fatal1ty Gaiming headset og Logitech Precision Gaming Headset..

Noen forslag? har også vært inne på Logitech Noise Canceling Headset, men dette har ikke mikrofon.. noen som har vært borti det?

Hilsen André

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Skulle gjerne hatt et nytt gaiming headsett, det må egentlig ha veldig bra mikrofon som er støydempende, men er ikke det viktigste, støydempingen er 100% prioritering.

Men det viktigste er at det blokkerer lyd veldig veldig godt!

Spiller på store lan som The Gathering, og da sitter det en 5000 folk rundt med musikk og surring.

Har vært litt inne på Creative Fatal1ty Gaiming headset og Logitech Precision Gaming Headset..

Noen forslag? har også vært inne på Logitech Noise Canceling Headset, men dette har ikke mikrofon.. noen som har vært borti det?

Hilsen André

9660185[/snapback]

Liten redigering som gitt galt :p seint på kvelden . :thumbdown::whistle:

Endret av AnDy_1990
Lenke til kommentar

Hvis du skal ha Logitech Precision Gaming bør du i alle fall teste det først. Her passa det ikke i det hele tatt. Var vondt å ha på seg og det sklei hele tiden ned. Måtte bruke lue mens jeg spilte for å få headsettet til å sitte på hodet. Begge Logitech-headsettene mine har dessuten blitt ødelagt etter hvert, uten at jeg har behandlet dem unaturlig hardt (øreklokkene døde).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...