jan__ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei! har en Zalman 9500 på min AMD 6000+, greia er at PC-en er for det meste med blå farger, men på kjøleren er det grønn LED i vifta. Greia er at jeg skal få vekk strømmen til LEDen. Hvilken kabel skal jeg kutte den hvite,røde eller svarte? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei! har en Zalman 9500 på min AMD 6000+, greia er at PC-en er for det meste med blå farger, men på kjøleren er det grønn LED i vifta. Greia er at jeg skal få vekk strømmen til LEDen. Hvilken kabel skal jeg kutte den hvite,røde eller svarte? Takk på forhånd uten å vete det, så trur eg ikkje at det går å få vekk LED lyset ved å kappe ein av kablane, trur kanskje både vifta og LEDet frå strøm gjennom dei samme kablane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei! har en Zalman 9500 på min AMD 6000+, greia er at PC-en er for det meste med blå farger, men på kjøleren er det grønn LED i vifta. Greia er at jeg skal få vekk strømmen til LEDen. Hvilken kabel skal jeg kutte den hvite,røde eller svarte? Takk på forhånd uten å vete det, så trur eg ikkje at det går å få vekk LED lyset ved å kappe ein av kablane, trur kanskje både vifta og LEDet frå strøm gjennom dei samme kablane. Du må for all del ikke kutte noen av de kablene, du ender i beste fall med at du ikke lenger kan avlese hastigheten på vifta via programmer som speedfan og lignende, det skjer hvis du kutter den hvite kabelen, kutter du noen av de andre så stopper vifta... Vil du bli kvitt lyset må du fysisk finne lysdioden på kjøleren og kutte en eller begge ledningene som går til lysdioden... Eventuelt kunne du erstatte lysdioden med en matcher resten av systemet bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå