Gå til innhold

Zalman 9500 CPU kjøler!

jan__

Anbefalte innlegg

Hei! har en Zalman 9500 på min AMD 6000+, greia er at PC-en er for det meste med blå farger, men på kjøleren er det grønn LED i vifta. Greia er at jeg skal få vekk strømmen til LEDen.

Hvilken kabel skal jeg kutte den hvite,røde eller svarte?

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei! har en Zalman 9500 på min AMD 6000+, greia er at PC-en er for det meste med blå farger, men på kjøleren er det grønn LED i vifta. Greia er at jeg skal få vekk strømmen til LEDen.

Takk på forhånd

uten å vete det, så trur eg ikkje at det går å få vekk LED lyset ved å kappe ein av kablane, trur kanskje både vifta og LEDet frå strøm gjennom dei samme kablane.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Takk på forhånd

uten å vete det, så trur eg ikkje at det går å få vekk LED lyset ved å kappe ein av kablane, trur kanskje både vifta og LEDet frå strøm gjennom dei samme kablane.

Du må for all del ikke kutte noen av de kablene, du ender i beste fall med at du ikke lenger kan avlese hastigheten på vifta via programmer som speedfan og lignende, det skjer hvis du kutter den hvite kabelen, kutter du noen av de andre så stopper vifta...

Vil du bli kvitt lyset må du fysisk finne lysdioden på kjøleren og kutte en eller begge ledningene som går til lysdioden...

Eventuelt kunne du erstatte lysdioden med en matcher resten av systemet bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...