Håvvolini Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har et lite problem på min PC. Når jeg besøker enkelte nettsider så blir plutselig PC-en veldig treg, og ifølge oppgavebehandlingen så bruker den omtrent all CPU-kraft bare på å vise de sidene. Hvis jeg lukker dem, så går det ned til normalt igjen. To sider som blir sånn er f.eks. adressa.no og fantasy.premierleague.com, spesielt den siste der. Alt på de sidene går veldig tregt. Jeg mistenker det for å være noe med animasjonene (reklamen og sånt) på de sidene som gjør det, men vet ikke hva. Jeg har prøvd å sjekke at jeg har nyeste java, flash player og shockwave player, men det skal visst være i orden. Noen som kan hjelpe? Jeg har en bærbar PC med Windows XP Professional, og jeg har prøvd både med Firefox, Explorer og Opera. Det er det samme overalt. Jeg har 1,5 GB ram, om det skulle ha noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 merket også økt cpu bruk når jeg gikk inn på adressa.no, kjører ff og Xp Home. Lenke til kommentar
Håvvolini Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Har prøvd å oppdatere alt mulig, men finner ikke noen løsning på problemet. Merkelig fenomen som jeg gjerne skulle blitt kvitt Plagsomt når alt går tregere og vifta begynner å styre... Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg hadde noe av det samme problemet tidligere, men da var det spesielt animerte .gif-filer som var årsaken til det. Formatering av maskinen ble løsningen Lenke til kommentar
Håvvolini Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ingen annen løsning? Vil jo nødig formatere... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har samme problemet med adressa.no her også. Har prøvd å finne feilen med firebug, og det virker som om den henger under lasting av en javascript-fil. Men det kan selvfølgelig være tilfeldig. -C- Lenke til kommentar
Håvvolini Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Hmmm... jeg er sikkert litt grønn her, men hva er firebug? Hvordan bruker man det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå