vesleengen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 vesleengen har en snart 3 år gammel asus barebone (t2r- deluxe) som jeg gjerne skulle blitt kvitt for å få litt spenn til ny en... specs: intel pentium4 3,2GHz socet 478 2gig (1+1) kingston hyperx ddr3200 400MHz (satt i for ca 1 år siden og kosta meg 1200kr) ATI Radeon 9250 256MB lowprofile agp 250gb harddisk asus dvd-brenner minnekortleser floppydrive 250w psu alt pakket inn i en ganske lite, men solid kabinett i metall, med plastikkfront totalt kosta denne datamaskinen ca 12k da den ble kjøpt for snart 3 år siden + de 1200 eksta til ram... maskinen er helt grei, ingen spesielt god maskin etter dagen standard, men går fint å spille cs 1,6, cscz, call of duty og sims 1 og 2, samt surfe og skrive på... av programvare blir det nok bare XP sp2 tastatur og mus følger ikke med, men kan muligens selge med en gammel 19" crt som kosta i underkant av 6k for snart 7 år siden... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Tipper ca 2500 Nedskalerte litt pga. ingen skjerm(lcd) og ikke tastatur og mus. Noe som egentlig du burde få med om du skal selge den til noen som skulel ha behovet for en sånn maskin. Dvs. en godt voksen som bare bruker internet og teksbeh. osv + feks office pakke som du kan laste ned. Får du med det kan du kanskje komme opp i 3500 Endret 7. oktober 2007 av Cri Lenke til kommentar
nets Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du får nok ikke mer enn 2 lapper for denne vil jeg tro. Det som trekker ned er PSU (merkelig at den i det hele tatt drar det hele rundt), elendig skjermkort og CPU. RAMen drar litt opp, men den er også utdatert. Men lykke til med å selge den da Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Max. 2 lapper... Tipper han ender opp på 1500 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå