Floyd88 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det noen som vet om den er kommet på dvd, og hvor de eventuelt selger den? Jeg tenker på den med ekte mennesker. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ååh, det vil jeg også vite. Husker jeg så den for mange år siden, da jeg enda kun hadde Super Mario Bros. på NES. Hadde vært herlig å få se den igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Den blower seriøst. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3432683/Sup...ie/Product.html Tror jeg skal ha meg et eks selv. Endret 8. oktober 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Den blower seriøst. 9660781[/snapback] Er så enig. Se nederst på "bio-siden" til Bob Hoskins på IMDb. The worst thing I ever did? Super Mario Brothers. It was a f**kin' nightmare. The whole experience was a nightmare. It had a husband-and-wife team directing, whose arrogance had been mistaken for talent. After so many weeks their own agent told them to get off the set! F**kin' nightmare. F**kin' idiots. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Huff. Dette er seriøst en av de dårligste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tja, den er i allefall bedre enn Double Dragon-filmen. Super Mario Bros.-klipp Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det eneste brukbare med den filmen var soundtracket. Ellers var det en katastrofe av uante dimensjoner. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Flaut å se at folk vil ha den filmen. Jeg likte faktisk Mario litt mindre etter den filmen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå