vets Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har nettopp skaffa meg Siemens S55 å gler meg nå bare til å få lada batteria å setja igang. Vart imidlertid litt skuffa då eg opna eska, for eg trudde datakabel fulgte med som standard!? Viss ikkje, veit nokon kva ein slik kostar? Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg trodde også datakabel var med S55 pakken. Hva ga du for din S55? Hvor? Lenke til kommentar
vets Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Eg gav 2490,- på Mobildata (Oslo) med vidareføring av Telenor abb. Lenke til kommentar
Holgve Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg fikk med datakabel og 1 cd i min S55 pakke Betalte 2990 på mpx.no (uten ab.) Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Mobildata selger S55 uten kabel. Hvis du spør dem vet de ikke selv om kabel følger med eller ikke... Har ikke hørt om andre firmaer i norge som selger uten kabel. Siden det SKAL leveres som standard kan du kreve en datakabel av dem. Lenke til kommentar
vets Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Hmm... merkeleg! Takk for svar i alle fall! Då blir det eit nytt besøk på Mobildata i morgon... Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Merkelig. Jeg har kjøpt 2 stk. S55 fra Mobildata. Det fulgte med datakabel begge gangene. Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Tar en tur innom Telehuset i morgen og krever datakabel jeg også. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har nettopp (idag!) kjøpt S55 selv, og heller ikke jeg fikk med datakabel. Noen som kan bekrefte at det skal følge med? EDIT: Har nettopp sendt en mail til Siemens.. kommer tilbake med svaret! Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Flott, si i fra hva de svarer i mailen da! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Flott, si i fra hva de svarer i mailen da! Kommer ikke som noen bombe om de "glemmer" den bort.. hehe Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg kjøpte min på Lefdal på Alnabru i dag.. Kr. 1595,- med videreføring av Netcom TALK. Datakabel fulge riktignok IKKE med! Noen som har fått noe håndfast fra Siemens om dette skal følge med eller ikke?? Når jeg startet opp autorunfilen på cd'en så står det datakabel under hva som esken inneholder.. Her skal det klages! Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 I følge Siemens Norge så skal det ikke være kabel med i eskene. Det var en feil levering i de første 1500 eller noe sånt. De sier at prisen er senket ekstra p.g.a dette. Tror dette stemmer fordi jeg hørte det fra en de som jobber i den avdelingen. Litt av problemet var vist også at Siemens ikke var informert om at de plutselig hadde lagt med kabler. Men hvem bryr seg egentlig, telefonen har jo bluetooth... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Dette var nøyaktig det samme som jeg ble opplyst, og vi kommer nok dessverre ikke noe videre med saken.. ;-( Bluetooth har jeg dessverre ikke, men Ir fungerer jo! Fungerer ikke denne greit forresten, hvis jeg skulle gå til innkjøp?? : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har ikke prøvd den selv, ville bedt komplett data bekrefte at den funker med S55 og hvordan den skal settes opp. Ser at den er tilpasset Bluetooth 1.1. Kan være et problem for jeg mener å huske at S55 er 2.0 eller noe slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå