robbery Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei folkens. Jeg har nylig byttet passord, og spør ikke meg hvordan jeg klarer det, men jeg har KLART og glemt passordet.. Enten har jeg skrevet feil to ganger, ellers så er jeg bare dum i hodet, satser på det siste Men uansett, jeg er desperat etter hjelp! Har mange jobbmailer inne som jeg trenger, plus lisenser fra 3D Marks, WoW, IRC konto, etc mange andre ting. Jeg får ikke brukt MSN Password recovery, og det hemmelige spørsmålet er det 7 år siden jeg har laget og det har jeg glemt. Det jeg lurer på er om det nye passordet mitt som jeg skrev inn (som jeg btw ikke har brukt til å logge meg på med) blir lagret noen plass på maskinen, og om det fins program som kan dekryptere det... Skrev mail til microsoft og der er det selvfølgelig lite hjelp å få. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvis du ikke har lagret det som Husk Meg - funksjonen, er det nok ikke lagret pa maskinen din. Sikker pa at det ikke ligner pa et annet passord du har? Ellers gar det nok ikke a finne passordet igjen. Du ville vel ikke at andre kunne gjore det med din konto sa enkelt vel? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ah, den er lei. Da dette skjedde med min Gmail, måtte jeg pent lage meg en ny. "/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå