AnaXyd Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei! Jeg og en kompis driver å lager en video til ei lekse vi har til i morra. Her trenger vi blant annet en kul slowmotion effekt. Dere vet sånn det er i MaxPayne spillene, og Matrix? Det er denne vi er ute etter. Vi bruker da Vegas, men har ikke funnet frem til noe som blir smooth. Enten blir lyden helt crappy, ellers så blir det bare ikke smooth.. Noen som kan hjelpe oss? Er det i det heletatt mulig i Vegas? Takker for svar! Lenke til kommentar
nets Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 prøvd å bruke det derre innebygde audio programmet i Vegas? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva mener du? Jeg har prøvd ut forskjellige ting, men det blir som regel dårlig kvalitet.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 lurer på dette selv også faktisk... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 19. oktober 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Så Audacity kan faktisk slowe lyden, og Soundforge som jeg har skaffet kan det ikke? (Jeg har ihvertfall ikke fått det til ordentlig uten lagging og møkk) Uansett, dette må jeg ta en titt på. Takk! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 laste noe i går som het WavePad.. det funker fett det ass..:!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå