IndR Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hei! Det har vært oppe en ide med at vi skal starte en tråd for utveksling av tekster og lignende. Det som skjer her at, brukerne skriver et innlegg der den spesifikkerer hvordan tekst og hva kravene til teksten er, hvis noen andre brukere der ute har en slik tekst, sendes teksten til den som spørte. Hver og en kan sende en tekst, og spørre om en. Dette er bare for å hjelpe hverandre. Usaklige kommentarer og lignende kan dere holde for dere selv. ______________________________________________________________________ Da starter jeg: Jeg trenger en engelsk tekst, i hvilken som helst sjanger. Skrive en tekst i utgangspunkt i et av disse teamene: - Tenk deg at du er en av personene i Whalerider. Fortell historien om Paikea fra denne personens synsvinkel. - Å bli møtt med forventninger som man ikke klarer å innfri - Å bli nektet noe pga sitt kjønn - En reise du var på hvor du opplevde noe uforglemmelig - Maoriene og legenden om hvalrytteren eller en annen legende – en artikkel. Hvis noen har en slik tekst, venneligst send meg denne via pm. Endret 7. oktober 2007 av Singh_Toor Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Ikke bruk aksenter om du er usikker på hvilken du skal bruke. Idæ? Ellers en flott tråd. Endret 7. oktober 2007 av Atald Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Bare mitt synspunkt. Dette er en darlig ide, som den er na. Som jeg mente utifra innleggene mine i Ting som irriterer sa grenselost-traden, er dette min mitt synspunkt. Trader som dette, blir for at noen spor, sa lager noen en hel stil til vedkommne. Kommer noen til a gjore dette uten form for betaling? nei. Min ide: Vi starter et community. Hvor folk kan laste opp stilene sine. De blir godkjent, og lagt ut for "nedlasting" Her foregar alt logget, slik at nar noen laster ned en stil. Far han/hun det lagt til i profilen sin. Og slik at "ratio"en hans/hennes blir darligere. Alle brukerene MA ha minst 1 i ratio. Dvs hvis de har lastet opp 1 stil, kan de laste ned 1. 2 hvis lastet opp 2 osv. De som er gode i kjemi, kan laste opp kjemiovelser og laste ned feks norsk. Community-et er invite basert. Slik at alle bare kan invitere folk de kjenner og stoler pa. Ingen laerere kan ha adgang, for da blir det lite vits. Denne planen er ekstremt uegnet for laering! Lenke til kommentar
IndR Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ganske enig i dette, dårlig gjennomtenkt og gjennomført av meg. Skal snakke mer med moderatorer o.l. og få til noe bedre. Beklager så meget, min feil! Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Singh_Toor: Sjekk innboksen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå