ssswopp Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Heisann. Er medlem på mopedportalen, men etter at forumet hadde en liten oppgradering, kommer jeg meg ikke inn mer. "This Account Has Been Suspended Please contact the billing/support department as soon as possible. " Jeg har ikke blitt banna eller noe, så jeg synes det er litt rart. Noen som har no tips? Foressten, jeg visste ikke hvor jeg skulle poste, så om denne blir flytta vil jeg helst få en beskjed om hvor Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Heisann.Er medlem på mopedportalen, men etter at forumet hadde en liten oppgradering, kommer jeg meg ikke inn mer. "This Account Has Been Suspended Please contact the billing/support department as soon as possible. " Jeg har ikke blitt banna eller noe, så jeg synes det er litt rart. Noen som har no tips? Foressten, jeg visste ikke hvor jeg skulle poste, så om denne blir flytta vil jeg helst få en beskjed om hvor 9659191[/snapback] Har du gjort noe du ikke skulle gjort nå? Tviler på at du blir suspended uten grunn, men hvis det er tilfelle så må du sende en email til account ansvarlig på siden. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Slett cachen og cookies i internett browseren du bruker. Da skulle dette forsvinne. Men det med kontoen din på MP vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå