gervais1 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei! Jeg har kjøpt et MCE tastatur, kjører windows xp pro. Kan jeg kjøpe en vanlig usb ir mottaker for å få brukt tastaturet eller må jeg ha MCE fjernkontrollen med mottaker? eller fungerer det i hele tatt i win xp? På forhånd takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Alloa.. jeg bump'er litt for han jeg.. lurer nemlig på det samme selv x]] man kan jo tross alt bruke xp media center uten å ha den dumme fjernkontrollen.. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 *bump* Selv om det er en gammel tråd. Lurer også på dette. Lenke til kommentar
caen2812 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg gikk i samme fella som deg, kjøpte det tastaturet, men elkjøp sa til meg at jeg måtte ha en ir mottager, så jeg kjøpte denne: http://www.scandinavianphoto.no/product/it...spx?iID=4172481 Nå har jeg sittet å prøvd å få det til å funke i mange timer, men etter jeg surfet litt rundt her, skjønte jeg at DET VAR HAN ELKØP-JÆVELEN som går rundt å prater om ting han ikke har peiling på som har skylda!!! Siste idiot er enda ikke født... Det var rart at ikke microsoft skrev det tydeligere på pakken at tastaturet bare funker hvis du har en iten duppedings som du må kjøpe i tillegg? Du kan heller ikke kjøpe den separat, men kun med en fjernkontroll! "Nå snyter vi dem mest mulig gutta! SKÅL!" ...synes jeg hørte noen idioter jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå