Aksjeleif Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Overskriften sier vel det meste, jeg trenger altså hjelp til kjøp av ny mobiltelefon. Det jeg ser etter er ; god bildekvalitet, god musikk-kvalitet ( plass til mye musikk), bra skjerm med fine farger, kan gjerne være stor skjerm. Kult utseende..!! Mobiler jeg har tenkt på er , NokiaN73, SE ettellerannet( Den syltynne walkman tlf!) Hvilken av de to anbefales? Er det noen andre jeg burde sjekke? Har dere erfaringer med noen? (Skriv ned + og - på begge to!!) Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 av de to du kommer med der ville jeg anbefalt Nokia N73. Har bare gode erfaringer med N73, har hatt den i 1 år nå, eneste er at den virker litt treig til tider. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ta og vent litt te SE slipper ut sin nye kameramobil SE K850i, som skulle komme rundt juletider sånn ca +/-. Du finner mer info på deres hjemmesider ang mobilen, samt amobil.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå