olar0701 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ros og ris mottas med takk.. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Stilig bilde! Først syntes jeg det så ut som en snegle som drev med noe turn greier;P hehe, skjønte plutselig etterpå at det var en avstikker grein. Er ikke den beste på kritikk, men synes det var veldig bra! Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Stilig bilde! Først syntes jeg det så ut som en snegle som drev med noe turn greier;P hehe, skjønte plutselig etterpå at det var en avstikker grein. Er ikke den beste på kritikk, men synes det var veldig bra! 9659346[/snapback] Takk for tilbakemelding. Bildet har elementer av turn i seg - hvis du bruker fantasien litt, da.. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tøft bilde, riktig bruk av blenderåpning, fant ikke på noe bedre formulering... bakgrunnen kunne kanskje gjort seg en tanke mørkere, også ville jeg ikke hatt sneglen så sentrert... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg likte bildet veldig godt selv. Er det erttebehandler på noe vis? Endret 9. oktober 2007 av Osse-Mon Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg likte bildet veldig godt selv. Er det erttebehandler på noe vis? Takk for det. Bildet er ikke etterbehandlet bortsett fra litt oppskarping/øket kontrast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå