greiven Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nå er det treig som faan. 6-7kb/s på noe som tar 6GB, og har maaange uploadere/downloadere. Uansett, fikk denne meldingen da jeg prøvde ut uTorrent Port Checker; Error! Port 60155 does not appear to be open. Kan det ha noe med å gjøre at det er så treigt? Lenke til kommentar
inferror Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja, det kan ha noe med saken å gjøre, men at du åpner porten betyr ikke nødvendigvis at farten øker. Hva har du satt max ul til? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Brukte en mini-guide nå, men gjør ikke farten noe særlig fortere. Gjorde bare at jeg kan surfe på nett med normal fart Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nå er det treig som faan. 6-7kb/s på noe som tar 6GB, og har maaange uploadere/downloadere. Uansett, fikk denne meldingen da jeg prøvde ut uTorrent Port Checker; Error! Port 60155 does not appear to be open. Kan det ha noe med å gjøre at det er så treigt? Har du mange som er tilgjengelege eller som du er kopla til? I uTorrent har du to nummer, eit totalnummer og eit som viser kor mange du er tilkopla. Fekk du åpna porten no? Var det guiden her på forumet du brukte? Den forklarer ganske godt fordelen med å åpne porten. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg brukte en guide som jeg fant på google Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ikkje akkurat guide, men det står mange gode råd der. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=820126 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå