mrala Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Da er jeg på Kreta - og har oppdaget en butikk som selger Bjørn Borg og Lindeberg til 50% forhold til Norske priser. Av de vanlige boxerne som vi er vant til hjemme i Norge (to i en pakke, forseglet) ser de helt ekte ut. Det er til og med svensk strekkode på den og alt. Siden kassadama var norsk og at det så fullstendig identisk ut, tok jeg sjansen og kjøpte to boxere til €22. De hadde imidlertid noen andre Bjørn-Borg som; - Var helfarget - Hadde ikke vaskelapp (vaskelappen var innskrevet i strikken) - Stod "made in italy" på. - Var ikke plastforseglet, men var utstilt på kleshengere - Hadde aldri sett i Norge Hun norske kassadama påstod at dette var helt ekte Bjørn Borg, men at de kom til Norge ett år seinere enn andre steder. Prisen var €22 for en _enkel_ boxer av denne typen, men de hadde visstnok spesialtilbud på 50% (Noe de sikkert har hele året?) Stemmer dette, eller er det bare lureri alt sammen? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du er sikker på at det stod bjørn borg på dem? Om det står Benny Borg på har du nok blitt lurt. Lenke til kommentar
mrala Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Du er sikker på at det stod bjørn borg på dem?Om det står Benny Borg på har du nok blitt lurt. 9658953[/snapback] Jepp, HELT sikker. Dobbeltsjekket nettopp. Spurte og hun norske om det var fake eller ikke. Hun sa de var ekte - det samme med de jeg er usikker paa. Men jeg er usikker kun fordi det ikke fulgte med plastforsegling og aldri hadde sett dem for Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det ikke litt /care så lenge de funker til det man forventer av Björn Borg-boxere? Lenke til kommentar
mrala Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det ikke litt /care så lenge de funker til det man forventer av Björn Borg-boxere? 9659041[/snapback] Jojo, men det er en smule pinlig aa bli tatt for aa gaa med falske BB-boxere? Spesielt naar man kjopte de paa Kreta! Lenke til kommentar
mrala Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 De er overpriset? 9659113[/snapback] 44 Euro for to boxere var visstnok normalprisen. Men jeg ga 2 Euro (176 kroner)for to stk. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tror han mente nærmere 20euro:/ Men, who cares? Hvis du ikke merker at de er fake, og du tror de er ekte, er det ikke greit da? Jeg ville ikke brydd meg om jeg ikke merket om de er fake, du må ha litt peiling på slikt? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det ikke litt /care så lenge de funker til det man forventer av Björn Borg-boxere? 9659041[/snapback] Jojo, men det er en smule pinlig aa bli tatt for aa gaa med falske BB-boxere? Spesielt naar man kjopte de paa Kreta! 9659138[/snapback] Det er igrunn litt pinlig å bli tatt for å gå med Björn Borg-boksere i det heletatt. Makan til latterlig mote. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jojo, men det er en smule pinlig aa bli tatt for aa gaa med falske BB-boxere? Spesielt naar man kjopte de paa Kreta! 9659138[/snapback] Ja, se opp for den meget farlige boxerinspeksjonspatruljen. Går du med fake boxer blir du hengt ut på TV. Huff og huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå