DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Som om du finner noe på Jokern.... Vi finner vel en god blanding. GBD, er du med på dette? Endret 9. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
GBD Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg skal ransake krydderhylla på Joker'n imorra...har sikkert noe nyttig som kan brukes som smaksprøve Vel, med tanke på at Joker'n er på størrelse med ein leilighet i Oslo sentrum ville jeg ikke veddet store penger på akkurat det. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Piri-piri er noe helt jævlig å få i øya i alle fall. (Ja, jeg har fått det) er ikke noe deilig nedentil eller. Snakket med en fyr som hadde laget noe mat med fersk piri-piri. Utpå kvelden ble det liv i sengehalmen. Helt til han hadde håndtert junior. Da ble det brått slutt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vet ikke hvordan det er å få sånn bak. Fordelen med kløvpulver eller liknende er at det er hvitt, så man ser det ikke så godt på dasspapiret. Tar man div krydder (som ofte er rødt) vil man se det og mest sannsynlig kaste det papiret. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Lag ltt capsicum-olje av sterke pepperfrø. Det gjør susen. bare la det trekke litt inn i papiret. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Lag ltt capsicum-olje av sterke pepperfrø. Det gjør susen. bare la det trekke litt inn i papiret. Vennligst forklar... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du koker dem med noe. Eddik eller sprit eller hva det var. Goggle capsicumolje så får du svar. Advasel: Kjøkkenet blir et tåregasskammer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så blir da spørsmålet.. Hvilket kjøkken. Vi bor på internat, og det eneste kjøkkenet er der det lages mat, så det blir nok uaktuelt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg ville bare tatt med meg såpen. Men det er kanskje litt for enkelt ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg ville bare tatt med meg såpen. Men det er kanskje litt for enkelt ? Det var liksom det han glemte da.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Neste gang, mente jeg da. Stefan er en tøff gutt, han klarer nok å komme over tapet av noen ml såpe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Å nei du! Ikke når man går på fhs... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje han kan skrive en sint laminert dusjlapp å henge den opp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje han kan skrive en sint laminert dusjlapp å henge den opp. Er liksom ikke samme sjarmen da. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Han er flink til å legge den på, ikke noe problem.... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 La en melkekartong stå og mugne frem til den er tjukk i bunnen, og det ligger sånn "vannaktig", tynn melk på toppen. Det lukter fælt og har svak farge Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg ville bare ha overfalt fyren og gitt han en skikkelig omgang rumpesex. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jo, men det er ikke Stefan. Jeg personlig ville bare dratt straponen på å fått han til å trygle til høyere makter. Jeg har feber. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Dobbeltpost...oops Endret 9. oktober 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå