Kexxy er sexxy! Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 dette var helt sikkert svovel, og svovel lukter som fy, men det vil man merke med en gang man går inn i rommet, ikke noe annet enns vovel lukter som svovel nei, det var ikke svovel. var noe nitrat greier, skal se når jeg får fatt i naturfag boka. Lenke til kommentar
Azure Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg kan begynne tråden med å fortelle alle at jeg går på folkehøgskole, hvor etasjen min deler på to dusjer. Vi er omtrent 15 stykker i vår etasje, og på mandag kjøpte jeg en ny såpe (type Lano) som jeg brukte én gang og glemte igjen. I løpet av uken brukte jeg den to ganger, og da jeg skulle dusje imorges oppdaget jeg at den var tom. Jeg innså med en gang at det var en eller flere såpetyver i etasjen, og dette tolererer jeg ikke. Planen er derfor å legge ut en decoy-såpe, rett og slett for å straffe de slue såpetyvene som snylter ukristelige mengder med min såpe. Grunnen til at jeg lager denne tråden er at jeg trenger tips. Hva kan jeg blande i såpen for at den neste som prøver seg på litt tyveri får seg en uhyggelig overraskelse? Jeg har noen kandidater, men er usikker på hvor effektive de vil være. Sæd er uaktuelt, av åpenbare grunner. Vannfast maling virker litt mer aktuelt, men jeg er usikker på om det vil være for åpenbart i det "såpen" presses ut i hånden på skurken. Jeg tar imot alle forslag om hva jeg kan bruke/blande i såpen, kanskje spesielt hvilken type maling/lignende som vil avsløre skurken neste gang jeg møter dem i gangen. Takk for hjelpen, freedom fighters. Jeg går også på folkehøyskole, men har personlig ikke hittil blitt frastjålet min Lano-dusjsåpe eller lignende. Men jeg opplever dessverre at toalettpapir på mitt 4-mannsbad er av høy popularitet. Kanskje vi kan dele noen felles idéer SteffyPants? Endret 9. oktober 2007 av Azure Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tror Azure er tyven av dasspapiret vårt. Jævla irr. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg går også på folkehøyskole, men har personlig ikke hittil blitt frastjålet min Lano-dusjsåpe eller lignende. Men jeg opplever dessverre at toalettpapir på mitt 4-mannsrom er av høy popularitet. Kanskje vi kan dele noen felles idéer SteffyPants? Kløpulver? Chili? Sennep? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kløpulver! HAHAHAHA! Må kjøpes! Lenke til kommentar
Azure Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 chokke, du er en reddende engel Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som vet hvor man kan få det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 En god del i neper/nyper ihvertfall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Og hvor kan man få det? Er de modne nå da? EDIT: Modne som i brukanes. Er ikke sikker når de er "brukanes" jeg. Endret 9. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Azure Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 En god del i neper/nyper ihvertfall Får dra på "sopptur" vi da DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Får dra på "sopptur" vi da DJ_Dark Er ikke så jævla lett å finne det her da.. EDIT; Men sånn On-Topic, ville jeg gått for Honningen. EDIT2: Hva må man gjøre mye nypene egentlig? Endret 9. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Åpne de og ta ut de små "frøene" inni, de klør bra på hud. Kan ikke tenke meg hvordan det ville være "bak der" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det får du nok svar på om et par uker... Lenke til kommentar
Azure Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 I know the drill med disse nypene..dette blir bra! :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Der mista du meg... Det betyr at vi skal prøve det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det betyr at vi skal prøve det Tolka deg feil da Lykke til! Chillipulver tror jeg klør bra og. Kayennepepper?? Må jo være jævlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Piri-piri er noe helt jævlig å få i øya i alle fall. (Ja, jeg har fått det) Lenke til kommentar
Azure Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg skal ransake krydderhylla på Joker'n imorra...har sikkert noe nyttig som kan brukes som smaksprøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå