Flaskepost Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 http://webshop.batterystore.no/product/567...ay_m_Farge.html har ikke lest noe, bare så det sto med farge Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan jo nesten si at det er omvendt. Anyways hadde jeg vært han ville ikke jeg vært kompis med noen som ikke tåler en spøk, vertfall ikke en som de fortjener. They had it coming. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hårfjerningskrem ftw! Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 http://webshop.batterystore.no/product/567...ay_m_Farge.html har ikke lest noe, bare så det sto med farge 9659829[/snapback] den kan funke Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Merker de jo lett med engang det ligger på handa. Tigerbalsam + fantasi = teh win Utenom at du kanskje ikke finner ut hvem som tok fra deg da Endret 7. oktober 2007 av samebob Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Samebob, jo Han finner det ut raskt når noen skriker "ØYENE MINE!! ØYENE MINE!" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Utenom at du kanskje ikke finner ut hvem som tok fra deg da 9659870[/snapback] Joda. Når de roper høyt, stormer ut og brøler "Hem faen har hatt noe svie-drit i den helvetes såpen?!" Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Da må jo Steffy campe utafor dusjen da. Lite kjipt det da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Neida. Han sitter på vakt med kamera. This picture on teh internet: Priceless. =P Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Headlock på første hylende gutt ut av dusjen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Fellesdusjer, så det kan godt være en jente som er sniken. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nå har jeg ingen ideer til det her, men tenk om du har driti deg skikkelig ut nå: en av de som har tatt såpe av deg har posta her Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Nå har jeg ingen ideer til det her, men tenk om du har driti deg skikkelig ut nå: en av de som har tatt såpe av deg har posta her 9659974[/snapback] Jeg kjenner alle i gangen svært godt, og vet at hver og en av dem hadde ledd godt av tråden og fortstått ironien i tonen, humoren i situasjonen og ikke minst det geniale med konseptet. Når man bor sammen 24/7, så er det obligatorisk med pranks. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har du noen tanker om hva du går for? Mange forslag o_O Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Har du noen tanker om hva du går for? Mange forslag o_O 9660236[/snapback] Still working on it, men akkurat nå er den beste kandidaten blåbærsaft i såpen. Klissete og ekkelt, men langt ifra farlig eller "kjipt". ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Må si honning og tran har vært de beste idéene så langt. Evt. kunne du fylt hele beholderen med motorolje eller blekk? edit2: lol redigerte samtidig som sull posta. Endret 7. oktober 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
sull Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva med blekk? kjøp en shampoflaske som man ikke ser gjennom, eller som har blå shampo (eks. dobbel dusj blå), da skal det nok gå sin vei hehe, eneste problemet må vel bli å skaffe nok blekk :/ Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ingen som har foreslått sæd ennå? Bland inn et par ukers worth of spunk i såpa og le når du finner en tom shampoflaske. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvit oljemaling! Det er klin umulig å vaske bort, man bare smører det mer og mer inn jo mer en gnir. Og til alle dere som kritiserer, dere har tydeligvis ikke gått på folkehøyskole. Litt av greien der er at en skal gjøre faenskap mot hverandre, de forsjellige byggene/gangene går gjerne til krig. Vi gjemte rekeskall i juledekorasjonene til guttebygget, det var fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå