Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) *snip*9658651[/snapback] Jeg hadde og brukt av såpen i dusjen dersom jeg hadde glemt min egen. Du risikerer å "straffe" uskyldige her. Syntes honning var en god ide, men den hadde jo vært best om det var shampo det var snakk om. Finn et eller annet irriterende stoff. Maskinoppvaskmidler er et godt tips - de fleste får utslett av sterke konsentrasjoner. 9658883[/snapback] Det kan godt være sjampo jeg legger ut som bait - det høres lurere ut med tanke på hårfarge og sånt. Og man er ikke mye uskyldig som bruker en annens sjampo. =D Endret 7. oktober 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 *snip*9658651[/snapback] Du risikerer å "straffe" uskyldige her. 9658883[/snapback] Men når såpeflasken er tom etter få dager så er det noe som er feil. "I løpet av uken brukte jeg den to ganger, og da jeg skulle dusje imorges oppdaget jeg at den var tom" Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Duxola malingsfjerner! http://logichem.netpower.no/verneblad.aspx?iId=9738 Dette er helvete om du får på huden og ligner veldig på såpe. Dette er definitivt det verste du kan gjøre Kan kjøpes hos malings forhandlere. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det kan godt være sjampo jeg legger ut som bait - det høres lurere ut med tanke på hårfarge og sånt. Og man er ikke mye uskyldig som bruker en annens sjampo. =D 9658905[/snapback] Hårfare lukter du sannsynligvis lenge før du har det i håret, i tillegg må de fleste blandes før bruk, og alle må sitte i lenger enn man normalt har shampo i håret. Putter du det i en balsamflaske er det mulig det gjør en forskjell. Nei finn noe irriterende. Ellers var forslaget om å rigge uskyldige kjemieksperimenter i flasken oså bra. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hårfjerningskrem... Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvis familie eller bekjente har lagd rakfisk, så tar du kraften fra svineriet og heller i såpeflaska.. tror ikke de vil merke lukta før de har begynt å såpe seg inn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hadde det ikke vært like greit og bare ikke svare på innleggene hans, istedet for å spamme ned denne nokså teite tråden noe mer? 9659253[/snapback] Solid poeng. Jeg lurer på om vannfast maling vil fungere. Jeg har en såpe som er oransje i embalasjen, kanskje oransje maling ikke vil vekke mistanke? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hårfjerningkrem som noen foreslo var første som slo meg. Eller skaff en tom shampo eller balsamflaske å fyll med 70% lim 30% balsam/shampoo Ooooor skaff en flaske asan for men(intimvask) og bland med 96% alkohol Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Må det ligne Lano? 9659364[/snapback] Jeg er villig til å kjøpe det produktet som mest ligner på det jeg ender opp med å bruke, så sånn sett kan det ligne på ethvert dusjprodukt som noen ville tenkt på å bruke. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 må du ikke risikere å gjøre noe du ikke vil! husk at enkelte stoffer faktisk er farlige, de kan gi store, plagsome utslett, du vil ikke gjøre noen blinde heller! Så jeg tror nok heller maling eller stygge lukter er tryggere, tror de skjønner det om du bare bruker maling også! Er ikke så kult å ha blå hånd i noen dager heller! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Sølvnitrat skal visst gi langvarig misfarging av hud. Akkurat hvor langvarig vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvordan blir det med vannfast maling i dusjen da? Så lenge det ikke renner rett av er det jo ingenting som er bedre egentlig. Kjøpe vannfast maling som har mer eller mindre samme farge som såpen. Eventuelt kan du kjøpe "Axe Vice" som har rød farge og blande inn ketchup.. Vis det hadde virket med f.eks 50/50 blanding og ikke virket for suspekt så kunne det blitt bra (disgusting). Jeg vet hvertfall at jeg sannsynligvis hadde spydd om jeg hadde fått hele kroppen smurt inn i ketchup.. Det lukter så fælt i store mengder! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 må du ikke risikere å gjøre noe du ikke vil! husk at enkelte stoffer faktisk er farlige, de kan gi store, plagsome utslett, du vil ikke gjøre noen blinde heller! Så jeg tror nok heller maling eller stygge lukter er tryggere, tror de skjønner det om du bare bruker maling også! Er ikke så kult å ha blå hånd i noen dager heller! 9659424[/snapback] For all del, jeg er ikke ute etter å skade noen. Det jeg egentlig er ute etter er å finne ut hvem som har gjort det, enten ved at de har misfarget hud i en dag eller fordi de går rundt med smårødt hår i en uke. Det hadde vært legendarisk. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Haha, først trodde jeg hensikten med tråden var å være en av mange "interessante" tråder i OT-baren, men er det virkelig sånn at du har behov for å finne ut hvem som har gjort denne ugjerningen mot deg? Tror du har godt av et år på folkehøyskole, mange opplever en personlig utvikling i løpet av det året. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Spennende her! Må følge med! Husk å holde oss oppdatert når du har gjennomført det Hva med å blande såpe med kaviar? En kompis gjorde det en gang mot en annen, men man kan ikke se resultat etterpå. Bortsett fra man blir kvalm i dusj Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Såpeskandale? Sett Se og Hør på saken. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 skulle hatt sånn fargeampuller som man har på klær og penger. De sitter vel fast gjør de ikke det?? og jeg vet i enkelte pepperspayer er det og rødfarge slik at man skal kunne ta personen etterpå! Husker de solgte de i svergie, der er de lovlig, og den fargen sitter visst en stund! Så visst man klarte å flytte det over så er det jo nok til å få det på henda kanskje. Så kanskje google litt etter sånne spayer. Sjekke og at de ikke er helt helseskadelige, for får du det i øynene er du jo "blind" for en stund! Så man burde jo se at det her var faktisk ikke såpe! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tror egentlig ikke maling O.l kommer til å bli en hit, siden det tar en bitteliten stund før det tørker, og vannfast eller ei, så kan det bli skyllt bort med vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå