Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg kan begynne tråden med å fortelle alle at jeg går på folkehøgskole, hvor etasjen min deler på to dusjer. Vi er omtrent 15 stykker i vår etasje, og på mandag kjøpte jeg en ny såpe (type Lano) som jeg brukte én gang og glemte igjen. I løpet av uken brukte jeg den to ganger, og da jeg skulle dusje imorges oppdaget jeg at den var tom. Jeg innså med en gang at det var en eller flere såpetyver i etasjen, og dette tolererer jeg ikke. Planen er derfor å legge ut en decoy-såpe, rett og slett for å straffe de slue såpetyvene som snylter ukristelige mengder med min såpe. Grunnen til at jeg lager denne tråden er at jeg trenger tips. Hva kan jeg blande i såpen for at den neste som prøver seg på litt tyveri får seg en uhyggelig overraskelse? Jeg har noen kandidater, men er usikker på hvor effektive de vil være. Sæd er uaktuelt, av åpenbare grunner. Vannfast maling virker litt mer aktuelt, men jeg er usikker på om det vil være for åpenbart i det "såpen" presses ut i hånden på skurken. Jeg tar imot alle forslag om hva jeg kan bruke/blande i såpen, kanskje spesielt hvilken type maling/lignende som vil avsløre skurken neste gang jeg møter dem i gangen. Takk for hjelpen, freedom fighters. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva med noe som lukter sykt og ikke merkes før såpen er i hånda? Lukten skal seff sitte fast selv etter skrubbing Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jada. Her er det åpent for mange gode forslag. Det viktigste av alt er nesten å sette opp plakat/lapp på døren når flasken er tom hvor du forklarer at vedkommende som har brukt såpen har fått ditt og datt på seg. For øvrig må jeg sette meg litt i tenkeboksen før jeg kan finne noen gode forslag. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Noe som lukter eple, kanskje, ditt fe. Endret 7. oktober 2007 av cecolon Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva med å ta med seg såpa inn på rommet etter at du har brukt den? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 de selger jo sånne tullesåper på leketøysbutikker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva med å ta med seg såpa inn på rommet etter at du har brukt den? 9658707[/snapback] Hva med å ta sakligheten din et annet sted. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva med en hårfarge? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Få tak på en kjeminerd med alt for lite å gjøre, velg to ulike stoffer som kombinert eksploderer/lager grusom lukt, rigg opp flasken slik at den blander stoffene når den klemmes sammen, og gni deg i hendene mens du venter. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Uhm.. "vann i syre er uhyre", mener du? det beste er nok å finne noe som reagerer kraftig med vann når du prøver å skumme det på deg, men da gjelder det bare å finne noe. Noe som er gjennomsiktig og skifter farge i kontakt med vann er også brukbart. må bare finne det Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva med å ta sakligheten din et annet sted. 9658721[/snapback] Hva med å ta spydigheten sin et annet sted? Jeg mener bare at det er unødvendig å gjøre noe kødd med såpa. Ta det opp med de 15 andre og si noen alvorsord til dem om den dyrebare såpa di, om du har baller til det, selvfølgelig. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 La såpen være akkurat som den er. Så når den er tom, henger du opp en lapp om at noen har stjålet sædsamlinga di, som du oppbevarte i en Lano-flaske. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 La såpen være akkurat som den er. Så når den er tom, henger du opp en lapp om at noen har stjålet sædsamlinga di, som du oppbevarte i en Lano-flaske. 9658802[/snapback] Denne kjøper jeg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Eller du kan investere i mange tuber med superlim, Politiskolen <3 Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hårfarge? mange forskjellige hårfarger er hvite som såpe. men spørs om det funker så bra, siden det sikkert ikke blir sittende så lenge Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva med å ta sakligheten din et annet sted. 9658721[/snapback] Hva med å ta spydigheten sin et annet sted? Jeg mener bare at det er unødvendig å gjøre noe kødd med såpa. Ta det opp med de 15 andre og si noen alvorsord til dem om den dyrebare såpa di, om du har baller til det, selvfølgelig. 9658800[/snapback] Du virker som typen som kjeder alle på fest ved å fortelle dem hvor farlig røyk og alkohol er. Jeg quoter meg selv: Hva med å ta sakligheten din et annet sted. 9658721[/snapback] Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Ta masse deodorant og bland med såpen. Edit: Eller ta trelim oppi. Endret 7. oktober 2007 av premium Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 *snip*9658651[/snapback] Jeg hadde og brukt av såpen i dusjen dersom jeg hadde glemt min egen. Du risikerer å "straffe" uskyldige her. Syntes honning var en god ide, men den hadde jo vært best om det var shampo det var snakk om. Finn et eller annet irriterende stoff. Maskinoppvaskmidler er et godt tips - de fleste får utslett av sterke konsentrasjoner. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva med å ta sakligheten din et annet sted. 9658721[/snapback] Hva med å ta spydigheten sin et annet sted? Jeg mener bare at det er unødvendig å gjøre noe kødd med såpa. Ta det opp med de 15 andre og si noen alvorsord til dem om den dyrebare såpa di, om du har baller til det, selvfølgelig. 9658800[/snapback] Du virker som typen som kjeder alle på fest ved å fortelle dem hvor farlig røyk og alkohol er. Jeg quoter meg selv: Hva med å ta sakligheten din et annet sted. 9658721[/snapback] 9658863[/snapback] Den berømte streken til Jarmo går her: ----------------------------------------------------------------------------------------------- On-topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå