Gå til innhold

Den STORE Battlefield: Bad Company tråden

Anbefalte innlegg

800px-Bad_company_logo.JPG

Det er sikkert flere som gleder seg over dette spillet, så jeg tenkte vi kunne samlet all informasjon om spillet med tanke på bilder, videoer o.l i denne tråden.

Selve spillet er ventet First Quartal 2008 om vi skal tro produsenten. Bad Company blir sett på som arvtakeren til det populære online og clan spillet - Battlefield 2

Det kommer først og fremst til X360 og PS3, en PC versjon kommer senere.

Det nye med Bad Company er Destructible Environments

Bfbc_scans.jpg

"One of the new features exclusive to Bad Company will be the addition of 90% destructible environments. Most of the terrain will be able to be destroyed, enabling players to create strategies with this new opportunity. For example, snipers might be able to blow away a corner of a building so that they could use that section as a place from which to fire. This does not mean that they are invincible, however. Vehicles such as tanks will have the firepower to destroy many of these buildings, encouraging the player to retreat and find another strategic point. In addition to destructible buildings, in Bad Company you are able to destroy most vegetation, leaving debris on the ground. Example of destructibility and gameplay."

Linker som absolutt burde skjekkes ut:

http://www.gamereactor.no/bilde/?textid=10...81c3f9589167fe7

http://screenshots.teamxbox.com/gallery/15...Bad-Company/p1/

http://www.electronicarts.fr/games/9188/screenshots/

Sist men ikke minst:

http://www.gametrailers.com/game/4456.html

bat1_small.jpg

Endret av ATI vs GeForce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter hadde en alt for stor header uansett. Håper de gjør noe med ødeleggelsen av bygningene. Det jeg har sett på trailere til nå har ikke vært lovende når det gjelder dette. Ellers har alt sett helt tipp topp ut.

Lenke til kommentar
Venligst FJERN dette store bildet, det ødelegger layouten i hele tråden! Viss ikke kontaktes ADMIN! Legg til som vedlegg eller ENDRE størrelsen!

9658592[/snapback]

Idiot! fjern det øverste bilde selv da, istede for å bare kjefte på alle andre. Du ødelegger like mye med layouten. Dessuten trenger vi vell ikke noen store tråder om spill.

Lenke til kommentar
Venligst FJERN dette store bildet, det ødelegger layouten i hele tråden! Viss ikke kontaktes ADMIN! Legg til som vedlegg eller ENDRE størrelsen!

9658592[/snapback]

Idiot! fjern det øverste bilde selv da, istede for å bare kjefte på alle andre. Du ødelegger like mye med layouten. Dessuten trenger vi vell ikke noen store tråder om spill.

9660599[/snapback]

Headern går ikke utover sidelinjen. Trenger ikke noen stor tråd? Haha...nei...

Lenke til kommentar

9658592[/snapback]

9660599[/snapback]

Headern går ikke utover sidelinjen. Trenger ikke noen stor tråd? Haha...nei...

9660747[/snapback]

Første posten din går utover sidelinjene... Eller trenger du bevis?

Lenke til kommentar

På min skole pc kan jeg scrolle meg til siden å se hele bildet til personen som har post#2, dette skjer ikke hjemme. På min stasjonære kuttes halve nettsiden og jeg får bare se høyre siden. Ergo jeg får ikke lest noe av det som andre poster og legger til med mindre jeg skifter layout til [Trådet].

Jeg har ikke noe imot store bilder, men for enkelte blir selve forumlayoten kuttet, og man ser bare høyre side!

Noen som vet hvorfor dette skjer. Hvorfor kan man bare ikke scrolle seg bortover slik som jeg kan på min bærbare pc?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor dette skjer. Hvorfor kan man bare ikke scrolle seg bortover slik som jeg kan på min bærbare pc?

Fordi det er stygt og upraktisk. Uansett, "Den Store X-Tråden" fungerer aldri på slike store forum uansett. Ender bare opp i små OT-diskusjoner, og det blir vanskelig og hente nyttig informasjon blant 890 mer eller mindre irrelevante svar.

Lenke til kommentar

Fikk demonstrert dette spillet i helgen og ble enda mer imponert!

Grafikken var nydelig og eksplosjonene enda flottere.

ca 90% av ting i spillet kan ødelegges, kun indre vegger i hus kan ikke ødelegges.

Dette er gjort med hensikt da multiplayer maps vil bli gjevnet med jorden om alt kunne sprenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...