viper_venom Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har greid å vente med å skaffe meg en Xbox 360, og har fått sansen for Halo 3 versjonen Har dermed noen spørsmål til dere her på forumet: Er den verdt 3495,-, med tanke på at jeg kan få Elite til 3895? Hvordan ligger det an med dette snakket om Falcon chip osv, har alle Halo 3 Xboxene denne eller er det noen spesielle utgaver(er det f.eks noe spesielt jeg bør se etter hvis jeg går for en slik Xbox)? Sist, men ikke minst, bråker denne like mye som Premium og Core? Håper dere kan gi meg noen utfyllende svar Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hvis du liker designet på den så er det sikkert kult å ha en Halo 360 å forskjellen på denne å Elite er vel bare harddiskstørrelsen. Personlig synes jeg denne er stygg å ville heller kjøpt en Elite som har større disk og er svart men det er smak å behag Vet ikke om Halo edition har HDMI heller men har hørt at den KAN ha den nye falcon chippen. Når det kommer til støy så er vel det umulig å si så lenge man ikke vet sikkert om den har annet chipset og prosessor men det er fullt mulig Endret 7. oktober 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er HDMI på Halo-versjonen. Kilde Lenke til kommentar
viper_venom Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Er helt sikker på at Halo versjonen har HDMI i alle fall. Synes jo seff det hadde vært tøft med Elite, men det er jo 400,- i mellomlegg. Og for den summen får jeg jo Halo 3. Men går det fort å bruke opp 20gb til spill, så det vil lønne seg å ha en på 120gb? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 20 gb holder en stund det ja. Lenke til kommentar
viper_venom Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Kom plutselig på en ting her nå; vet at Lefdal har hatt slik prisgaranti, mener at det er slik at du hvis du finner tilsvarende vare billigere et sted etter du har kjøpt en vare hos dem, får du varen gratis+mellomlegget. Tror det var noe i den duren..Vet dere om de driver med slik "garanti" enda? For da kan jeg kjøpe en Elite hos dem for 3995,- og reklamere etterpå med at EBgames selger for 3895,-. Kan dette fungere eller er jeg helt på jordet her nå? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kom plutselig på en ting her nå; vet at Lefdal har hatt slik prisgaranti, mener at det er slik at du hvis du finner tilsvarende vare billigere et sted etter du har kjøpt en vare hos dem, får du varen gratis+mellomlegget. Tror det var noe i den duren..Vet dere om de driver med slik "garanti" enda? For da kan jeg kjøpe en Elite hos dem for 3995,- og reklamere etterpå med at EBgames selger for 3895,-. Kan dette fungere eller er jeg helt på jordet her nå? 9659161[/snapback] De hadde hvertfall 150% prisgaranti før, men det vil jo si at hvis den er 100 kr. rimeligere et annet sted så får du 150 kr. igjen hvis du kan dokumentere det. Anyway... den prisgarantien ble forbudt. De har en slags "garanti" nå også under et annet navn, men er ikke sikker på om det er kun mellomlegget du får igjen eller om det er 150% fortsatt. Lenke til kommentar
viper_venom Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ok,så det var det slik det var. Er det ingen her på forumet som har en slik xbox da, som vil dele erfaringer/meninger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg vet hvertfall at 20gb hd holder til vanlig bruk. Skal du ha masse sanger, så har du en kabel bort til PC-en ;] Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg syntes ikke 20Gb lagringsplass er nok. Jeg for vane å laste ned det som er interessant av demoer, videoer osv. fra markedplace. Jeg skulle ønske at jeg ikke trengte å slette noe av det jeg har lastet ned, selv om dette er en mulighet. Nå er det slik at en demo kan være opptil 1.5Gb av størrelse og det sier seg selv at 20Gb ikke blir nok når du har 9-10 demoer og noen HD-videoer attpå. Halo 3-versjonen ser kul ut nå, ingen tvil på det men vil den se like kul ut etter noen år?! Sort/Hvit er en mye mer safe fargevalg, både når det kommer til hva du liker/ikke liker om noen år og i kombinasjon med andre (stereo)komponenter. Jeg har min Xbox360 i et TV-bord med frostet glass foran. Det er faktisk ikke pent når resten av komponentene er i sort/sølv. Det passer ikke inn. Jeg syntes dette er verdt en tanke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg syntes ikke 20Gb lagringsplass er nok. Jeg for vane å laste ned det som er interessant av demoer, videoer osv. fra markedplace. Jeg skulle ønske at jeg ikke trengte å slette noe av det jeg har lastet ned, selv om dette er en mulighet. Nå er det slik at en demo kan være opptil 1.5Gb av størrelse og det sier seg selv at 20Gb ikke blir nok når du har 9-10 demoer og noen HD-videoer attpå. 9660945[/snapback] Enig. Har hatt XboXen min i et halvt år, + + 2-3 måneder, og jaggu merkes det når det skrumper innpå harddisken. Og da må man jo slette visst man vil ha nye demoer, selv om man faktisk virkelig liker de man har. Så 120 gig er noe du burde tenke litt på om du skal bruke den til å laste ned demoer osv, eller til film og musikk. Hadde tenkt og skaffe meg Elite jeg også, men mangla 1-2 spill, så avtalen hadde nok ikke blitt gyldig(på EB games) Men, pytt pytt, premium holder for meg i massevis Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg syntes ikke 20Gb lagringsplass er nok. Jeg for vane å laste ned det som er interessant av demoer, videoer osv. fra markedplace. Jeg skulle ønske at jeg ikke trengte å slette noe av det jeg har lastet ned, selv om dette er en mulighet. Nå er det slik at en demo kan være opptil 1.5Gb av størrelse og det sier seg selv at 20Gb ikke blir nok når du har 9-10 demoer og noen HD-videoer attpå. Halo 3-versjonen ser kul ut nå, ingen tvil på det men vil den se like kul ut etter noen år?! Sort/Hvit er en mye mer safe fargevalg, både når det kommer til hva du liker/ikke liker om noen år og i kombinasjon med andre (stereo)komponenter. Jeg har min Xbox360 i et TV-bord med frostet glass foran. Det er faktisk ikke pent når resten av komponentene er i sort/sølv. Det passer ikke inn. Jeg syntes dette er verdt en tanke 9660945[/snapback] Hva i all verden sparer du på demoer for? hehe, jaja hver sin smak. Men om han har veldig lyst på halo3 boks så syns jeg han skal ta det jeg. Hardisken kan tross alt byttes ut. For meg så har 20gb holdt lenge, kanskje man trenger mer når denne film tjenesten kommer? det aner jeg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Man sparer kanskje på demoer så man kan spille dem igjen uten å måtte laste ned hele røkla på nytt /Hardisken kan tross alt byttes ut./ Ja, lommeboken jubler når man kommer til det steget. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hmm, spiller folk virkelig demoer flere ganger? For min del spiller jeg kun demoer i en kort periode - er de bra vurderer jeg kjøp, og kan slette dem, mens hvis de ikke er bra, er det vel også bare å begynne å slette.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Man sparer kanskje på demoer så man kan spille dem igjen uten å måtte laste ned hele røkla på nytt /Hardisken kan tross alt byttes ut./ Ja, lommeboken jubler når man kommer til det steget. 9661729[/snapback] Klarte meg fint UTEN harddisk en stund jeg. Og når jeg faktisk kjøpte harddisken så var jeg ikke akkurat grinete. Kjøpte altså Core da jeg anskaffet Xbox 360. I ettertid har jeg kjøpt ALT i Premium-pakken, bortsett fra HD-AV-kabel (kjøpte VGA-kabel i stedet). Men uansett er Xbox 360 Elite et bedre kjøp enn Xbox 360 Halo Edition! Mye pga harddisken. 500kr for 100GB ekstra lagringsplass. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg syntes henholdsvis 1299,- for 120Gb HDD og 749,- for 20Gb HDD er stive priser men kan godt hende at andre syntes det er grei pris. Endret 8. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg syntes henholdsvis 1299,- for 120Gb HDD og 749,- for 20Gb HDD er stive priser men kan godt hende at andre syntes det er grei pris. 9661840[/snapback] Ja, det er stive priser. Og fordi harddisken koster så mye separat, mener jeg at det blir billigere å kjøpe en Xbox 360 Elite See? EDIT: Er dumt å betale for en 20GB når du allikevel kommer til å kjøpe en 120GB i nærmeste fremtid. Endret 8. oktober 2007 av Amored Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Halo 3-utgaven er jo en tøff sak å ha på gutterommet hvis du vil ha noe som skiller seg ut. Men jeg ville neppe plassert den i stua for å si det sånn Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Halo 3-utgaven er jo en tøff sak å ha på gutterommet hvis du vil ha noe som skiller seg ut. Men jeg ville neppe plassert den i stua for å si det sånn 9661888[/snapback] Det er sant. Men hvis man heller vil ha en tøff konsoll med gør stygg fargekombinasjon, enn 100GB ekstra, så må man jo for all del kjøpe Halo Edition ) Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Man sparer kanskje på demoer så man kan spille dem igjen uten å måtte laste ned hele røkla på nytt /Hardisken kan tross alt byttes ut./ Ja, lommeboken jubler når man kommer til det steget. 9661729[/snapback] Så om du spiller en demo som er såpass bra att sparer den så kjøper du vel selve spillet? hva skal du med demoen da? eller...hvafan jeg skjønner ikke logikken din eller hva i all verden du driver med din gærning. Men la oss kalle deg unik i din din sære elskov for demoer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå