Okeblol Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har et 6600 gt skjermkort, 2 skjermer, og har satt det opp til at dual view modusen min er clone Når jeg starter en mediafil spilles den av i fullskjerm på clone skjermen, slik at jeg kan gjøre andre ting på PC-en uten at bildet (dvs filmen) på clone skjermen forstyrres Er det noen måte å få til dette med GF8 serien ? Prøver å sette det opp slik til en kompis men det er ingen meny for fullscreen video settings i hans nvidia kontroll panel, og det står i help fila at fullscreen video ikke er tilgjengelig i GF8. Noen som vet hvorfor det er slik ? Og fins det eventuelt noen hacks o.l som adder denne funksjonaliteten ? Dvs 3rd party drivere a lá omegadrivers. Jeg har ikke greid å finne google fram noe selv, men mulig jeg ikke søker på de rette tinga, var aldri spesielt oppfinsom når det gjalt søkemotorer. Jeg driver og ser på å kjøpe meg ny pc selv i disse dager, og det er uaktuelt å ha et skjermkort som ikke har denn funksjonaliteten. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har du prøvd CoolBits 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå