LostOblivion Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei, Postet her siden det er grub som styrer boot. Jeg har installert XP, så installerte jeg Ubuntu. Nå har jeg fått laptopen min og vil installere Vista over Ubuntu. Burde dette by på problemer, eller vil jeg få opp XP bootmenyen som vanlig? (Som i hvis jeg hadde installert XP og så Vista.) Takk! Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Litt vanskelig å skjønne hva du mener, virker som du selv har blandet litt, men jeg tolker det på min måte. Du kommer da til å miste grub-bootmeny, derfor må du innstallere Vista deretter Ubuntu. Endret 7. oktober 2007 av ArnoldLayne Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 vil installere Vista over Ubuntu Vil ikke ha Ubuntu. Vil installere Vista over Ubuntu, som i ikke ha Ubuntu lenger. Som i fortsatt ha XP. Vil ha XP og Vista i stedet for XP og Ubuntu. Burde dette funke? Eller må jeg installere XP på nytt igjen også? Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Dette bør du heller ta i Windows kategorien da, jeg har i alle fall ikke peiling om du fortsatt beholder XP. Hør heller her, dette er folkene som kan det! Endret 7. oktober 2007 av ArnoldLayne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå