Gå til innhold

Problem med WinRar

Collina

Anbefalte innlegg

La denne tråden på feil plass først, no er den vel på riktig stad. :p

Først vil eg sei at eg ikkje har så voldsom peiling på data. Einaste grunnen til at eg er registrert her, er for å få hjelp om eg lurer på noko. Så var det sagt.

For nokre dagar sidan lasta eg ned Powerarchiver, og eg angrer bittert. Den fungerte berre sånn halvveges her (klikka 9/10 ganger), og eg har derfor fjerna programmet. Problemet er at Winrar har klikka fullstendig etter at Powerarchiver vart installert for for første gang.

Dette høyrest kanskje ut som noko det vil vere lett å løyse, men eg klarar ikkje det. Får ikkje avinstallert WinRar (står at det er skrivebeskytta, men det er jo LØGN!), og når eg prøver å installere på nytt, så kjem den samma meldingen om igjen.

Så:

-Korleis bli kvitt WinRar?

Evt:

- Korleis reparere WinRar?

Evt:

- Fins det noko anna program som kan pakke opp rar-filer?

Vil gjerne unngå å formatere. Vil også gjerne slippe løysinga som går ut på å knuse dataen med ein rett høgre og nokon velplasserte spark.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Systemgjenoppretting, skal vel duge til dette..

Du finner den under tilbehør-->system-->Systemgjenoppretting.

Sempron ;)

9658403[/snapback]

Prøver no. Fekk satt det tilbake til 1. oktober, noko som hjalp litt. :)

Men eg får ikkje skifta til 27/28. september, slik som eg vil! Eg får ikkje skifta månad på den oversikten. Prøver å klikke på pilene der (står under "Hjelp" at det er det ein gjer for å skifte månad), men det skjer ingen verdens ting. Veit du dette også, kanskje?

Eller eventuelt nokon andre som veit det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...