muffe Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Trenger disse filene til min Office XP pro installasjon. Disse forsvant da jeg kjørte Advanced Uninstaller 2 SE som fulgte med siste nummer av PCPro. Vet ikke hvor de forsvant fra, vet bare at jeg mangler de, og at de er til stavekontrollen. Språket på installasjonen er engelsk. Det hadde vert fint om dere kunne skrive hvor de lå også, siden jeg ikke vet det... Lenke til kommentar
muffe Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 noen som har mssp232.dll? Fikk bare den ene.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 De ligger på din lovlige cd-rom. Bare kjør innstallasjons-programmet på nytt. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 De ligger på din lovlige cd-rom. Bare kjør innstallasjons-programmet på nytt. Det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det er ikke noe å "gidde". Hvis du har en engelsk Office-cd, så følger ikke norsk ordbok med, og er dermed i realiteten ulovlig å tilegne seg via forumet (ettersom ulovlig kopiert ordbok = ulovlig software/warez = forbudt på forumet). Har du derimot norsk Office-cd, så er det bare å sette den inn og reinnstallere kun selve ordboken. Les forresten her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=12662 Lykke til. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Søk etter den dll`en i :google: ! Seriøst, du finner de fleste dll filene der, du er ikke den eneste med manglende dll filer Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Detter er som BBC sier ulovlig. Du kan kjøpe norsk ordbok på www.komplett.no hvem gidder vel å kjøpe engelsk versjon, når det er norsk vi skriver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg