Gå til innhold

Kommentarer til denne "ferdigpakken"?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg forsåvidt ikke tenkt tanken på overklokking, men kan du tipse meg om evt. et annet hovedkort som er bedre egnet enn hva som er linket ovenfor Marius883?

Snoket litt på forumet i mellomtiden og det slår meg at originalkjøler til Q6600 ikke får masse skryt. Bør jeg bestille en CPU-kjøler i tillegg? Denne feks -----> Klikk her Vil den passe på systemet mitt? Den var forholdsvis stor synes jeg! :ohmy:

Må innrømme at jeg tenker på å bryte 3.0Ghz grensen hva overklokking gjelder, 2.4 høres kjedelig ut.

Endret av Kransen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil denne kjøleren passe inn i mitt kabinett? Vanskelig spørsmål kanskje.

Vet om en skikkelig bra kjøler, men den selger de bare på netshop.no

Den er ikke på lager nå heller.

Den er kåret til verdens beste luftkjøler av mange nettsider.

Thermalright 120 Ultra Extreme

Men det følger ikke med vifte. Jeg har da kjøpt denne hvis jeg var deg :

Noctua NF-S12-1200RPM

Har selv bestilt dette og gleder meg sinnsykt !

MVH Espen :)

Lenke til kommentar
Litt OT; faretruende høy alder er vel å ta i. Jeg er 5 år eldre enn deg, og jeg spiller fortsatt mye! Du har ikke en gang passert 30 enda :tease:

Jeg og min forlovede gamer ganske mye begge to. Er såpass heldig at hun liker data, gadgets, dippedutter og spill nesten like mye som meg selv :thumbup:

Er ingen aldersgrense for å ha det morsomt!

Ennå mer OT. Se min signatur så ser man at aldersgrensen for gaming er minst 20 år mer enn trådstarters alder. Man blir aldri for gammel for å spille, selv om man kanskje får andre favorittspill.

For gammel er man først når koordinasjonen blir for dårlig til å nyte spillene.

Lenke til kommentar
Ultimate fins i 32Bit også, men Cpu kjøler velg Thermaltake Bigtypoon VX 120.

Er det ikke tingen at ved bestilling av Ultimate, så får man begge versjonene?

Nå har jeg bestillt 4Gb RAM, så gjennstår det å se om de forstår at det er 64-bit versjonen jeg vil ha. Blir ikke fortenkt om det legges inn 32-bit... :roll:

Lenke til kommentar
Er det ikke tingen at ved bestilling av Ultimate, så får man begge versjonene?

Nja, har du bestilt OEM eller Retail utgaven av Vista? Ultimate Retail mener jeg kommer med både 32bit og 64bit utgavene, mens hvis du bestiller OEM så er det enten eller. Jeg kjøpte en OEM 64bit utgave av Vista Ultimate, og jeg måtte spesifikt bestille 64bit utgaven.

Endret av mjau
Lenke til kommentar

Siden jeg nå har bestillt ny PC, har jeg et nyinnkjøpt X1950 PRO 512MB AGP kort Her og en ny PSU Her som jeg skulle blitt kvitt.

Skjermkortet får jeg rett og slett ikke til å fungere på min PC, tror det er problemer med for dårlig kjøling rett og slett.

Noen som vet hvor en evt. kan legge ut disse to artiklene? Regner med de går for en hyggelig pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...