Kransen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Nå har jeg forsåvidt ikke tenkt tanken på overklokking, men kan du tipse meg om evt. et annet hovedkort som er bedre egnet enn hva som er linket ovenfor Marius883? Snoket litt på forumet i mellomtiden og det slår meg at originalkjøler til Q6600 ikke får masse skryt. Bør jeg bestille en CPU-kjøler i tillegg? Denne feks -----> Klikk her Vil den passe på systemet mitt? Den var forholdsvis stor synes jeg! Må innrømme at jeg tenker på å bryte 3.0Ghz grensen hva overklokking gjelder, 2.4 høres kjedelig ut. Endret 13. oktober 2007 av Kransen Lenke til kommentar
Mathan Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Må bare kommentere alder. Når du sier "oppi årene" så tenkte jeg 45+. Er selv 34 og regner med som en av de som henger med. Jeg spiller spill sammen og konkurrerer med venner av barna... til barnas store glede når jeg taper... Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Da trekker jeg herved tilbake "oppi årene". Fremdeles bare barnet i forhold til visse andre! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 37 her, ivrig gamer fremdeles Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Ja ja.... har noen år igjen da. :!: Men tilbake til dette med kjøler på CPU; noen kommentarer til dette? Lenke til kommentar
Moal Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Artig at de reklamerer for ATI radeon graphics når det er 8800gtx Lenke til kommentar
kenzzz Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kjøler til cpu har jeg bare en ting å si; Thermalake BIG TYPHOON, det finnes ikke bedre kjøler imo. btw, du kan også gå for Asus P5K, det er en bra overklokker har jeg hørt, det er P35 kort. Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Vil denne kjøleren passe inn i mitt kabinett? Vanskelig spørsmål kanskje. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Vil denne kjøleren passe inn i mitt kabinett? Vanskelig spørsmål kanskje. Vet om en skikkelig bra kjøler, men den selger de bare på netshop.no Den er ikke på lager nå heller. Den er kåret til verdens beste luftkjøler av mange nettsider. Thermalright 120 Ultra Extreme Men det følger ikke med vifte. Jeg har da kjøpt denne hvis jeg var deg : Noctua NF-S12-1200RPM Har selv bestilt dette og gleder meg sinnsykt ! MVH Espen Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jippi.. en uke igjen til jeg er litt opp i årene. Og jeg pwner hver dag.. Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Velkommen etter! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Litt OT; faretruende høy alder er vel å ta i. Jeg er 5 år eldre enn deg, og jeg spiller fortsatt mye! Du har ikke en gang passert 30 enda Jeg og min forlovede gamer ganske mye begge to. Er såpass heldig at hun liker data, gadgets, dippedutter og spill nesten like mye som meg selv Er ingen aldersgrense for å ha det morsomt! Ennå mer OT. Se min signatur så ser man at aldersgrensen for gaming er minst 20 år mer enn trådstarters alder. Man blir aldri for gammel for å spille, selv om man kanskje får andre favorittspill. For gammel er man først når koordinasjonen blir for dårlig til å nyte spillene. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Det kan lønne seg og velge ett 64 bit operativsystem. Ett 32 bit os klarer ikke og adressere 4gb minne. Endret 13. oktober 2007 av iron_knuckle Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Vista ultimate er bestillt, så den saken skal være i boks. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vista ultimate er bestillt, så den saken skal være i boks. Ultimate fins i 32Bit også, men Cpu kjøler velg Thermaltake Bigtypoon VX 120. Lenke til kommentar
MuertE-NAS Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Selv er jeg snart 40 men tenker i bytte PC-en snart til noe som dette,da jeg er aktiv gamer på høy alder Er ikke kjent med firmaet,men oppsettet i disse ser jo ikke dårlig ut når det gjelder spilling? http://www.pcstyling.no/index.php?cPath=30...a42b422d1fc9ac9 MVH MuertE Endret 14. oktober 2007 av MuertE-NAS Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ultimate fins i 32Bit også, men Cpu kjøler velg Thermaltake Bigtypoon VX 120. Er det ikke tingen at ved bestilling av Ultimate, så får man begge versjonene? Nå har jeg bestillt 4Gb RAM, så gjennstår det å se om de forstår at det er 64-bit versjonen jeg vil ha. Blir ikke fortenkt om det legges inn 32-bit... Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Er det ikke tingen at ved bestilling av Ultimate, så får man begge versjonene? Nja, har du bestilt OEM eller Retail utgaven av Vista? Ultimate Retail mener jeg kommer med både 32bit og 64bit utgavene, mens hvis du bestiller OEM så er det enten eller. Jeg kjøpte en OEM 64bit utgave av Vista Ultimate, og jeg måtte spesifikt bestille 64bit utgaven. Endret 14. oktober 2007 av mjau Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ble vel OEM-versjon ja. Må vel henvende meg til leverandør, selv om jeg mener det burde vært unødvendig siden jeg har bestillt 4gb RAM. Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Siden jeg nå har bestillt ny PC, har jeg et nyinnkjøpt X1950 PRO 512MB AGP kort Her og en ny PSU Her som jeg skulle blitt kvitt. Skjermkortet får jeg rett og slett ikke til å fungere på min PC, tror det er problemer med for dårlig kjøling rett og slett. Noen som vet hvor en evt. kan legge ut disse to artiklene? Regner med de går for en hyggelig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå