Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[løst]Problem med WinRar

Anbefalte innlegg

Først vil eg sei at eg ikkje har så voldsom peiling på data. Einaste grunnen til at eg er registrert her, er for å få hjelp om eg lurer på noko. Så var det sagt.

For nokre dagar sidan lasta eg ned Powerarchiver, og eg angrer bittert. Den fungerte berre sånn halvveges her (klikka 9/10 ganger), og eg har derfor fjerna programmet. Problemet er at Winrar har klikka fullstendig etter at Powerarchiver vart installert for for første gang.

Dette høyrest kanskje ut som noko det vil vere lett å løyse, men eg klarar ikkje det. Får ikkje avinstallert WinRar (står at det er skrivebeskytta, men det er jo LØGN!), og når eg prøver å installere på nytt, så kjem den samma meldingen om igjen.

Så:

-Korleis bli kvitt WinRar?

Evt:

- Korleis reparere WinRar?

Evt:

- Fins det noko anna program som kan pakke opp rar-filer?

Vil gjerne unngå å formatere. Vil også gjerne slippe løysinga som går ut på å knuse dataen med ein rett høgre og nokon velplasserte spark.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha. Eg såg "Her kan du stille spørsmål om PC-problemer som du ikke har den fjerneste anelse om hva kommer av.", og dermed ville den jo passe inn.

Men men, den blir vel flytta dit den skal når ein moderator oppdagar det. :)

(Ville forresten vore lurt å presisere akkurat det der i den teksten, kanskje? Dette er jo eit problem på PC-en som eg ikkje aner kva kjem av, men skjønner jo at den passar bedre i "programvare" likevel. )

Edit: DER fann eg omsider programvare, ja! Var vanskelegare å finne fram her enn eg trudde. Skriver eit nytt innlegg der, så kan denne tråden slettast fullstendig.

Endret av Collina
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...