Gjest Guest Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har dame, vært sammen 3 1/2 år og elsker henne.. Selfølgelig har man sex drømmer, alle har det. Noen syke, noen helt usannsynlige og noen realistiske... Hade en i går, den virket så ekte. Såpass at jeg var usikker på om det hadde skjedd når jeg voknet. Handlet om meg og en veninne av dama (som er grisefin). Handlingen var ganske realistisk at vi (jeg, dama og veninna). Vi satt hjemme hos veninna, dama mi fikk en telefon og hun måtte stikke, skulle komme tilbake om noen timer. Veninna setter seg så inntil meg, vi flørta, en ting til leder til det andre og alt ender med full pakke. Sinnsykt digg I might add.. Hele poenget her er at alt virket så ekte. Jeg blir sittende med tanken "om dette skjedde i virkeligheten, og hun begynner å flørte og rett og slett byr seg, kommer jeg til å klare å motstå?" Jeg mener, jeg elsker jo dama mi i drømmene mine og... men.... Altså, kan jeg stole på meg selv? Kommer jeg til å si nei om sjangsen byr seg i virkeligheten? Blirr litt kluss det her, noen som fatter hva jeg mener? Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tja, dette er det vel bare du som kan svare på? I slike situasjoner blir man enten: 1. Snusfornuftig klartenkende. Man klarer faktisk å si nei (og angrer etterpå) 2. Fullstendig blåst for all type normal hjerneaktivitet og reproduksjonssenteret () tar kontroll. (og man angrer etterpå) Kanskje er ikke situasjonen så aktuell som du tror? Er dama hypp på deg? Har du fått blikkontakt, hint etc som tyder på det? Dessuten pleier folk å være veldig forsiktig med typen/dama til bestevenner... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nå tok jeg den drømmen der bare som et eksempel. Men tror folket at man lærer hvilken person man egentlig er når man drømmer? Dukker sin sanne personlighet da frem liksom Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva er det som får deg til å tro at venninna hennes ville gjort noe sånt? Du bør klare å motstå det, ellers er du svak og bajsa godt på leggen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er vell ikke unormalt å drømme om andre enn damen når man sover vell? Det er heller ikke unormalt å føle at drømmen var sann... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vil også si at det ikke er unormalt å bli tiltrukket av flere egenskaper ved kvinnen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå