John Kr Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei Folkens Jeg hadde det travelt å skulle tømme papirkurva, i steden for å trykke på "tøm papirkurv " så trykket jeg på slett, dermed forsvant den. Har forsøkt å lage en snarvei, men denne snarveien/papirkurva er alltid full (animert), så jeg ønsker den originale tilbake. Er det noen av dere som kan hjelpe meg med å finne den originale papirkurva? Det er litt overkill å formatere bare pga dette. Jeg kjører MS Vista 32 bit. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Høyreklikk på skrivebord-> Tilpass-> Endre skrivebordsikoner-> Sett kryss ved papirkurven. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Høyreklikk og velg Tilpass Klikk på skrivebordsikoner, og sett hake i papirkuvr Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja dere er bare helt utrulig, tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå