medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser ut som en fitte på boks som er festet til et drill som er festet til noe som skal få "fitten" til å gå ut å in, så du slepper å jukke selv. Kan se slik ut. Den "fitte på boks" lignende saken masseproduseres og brukes akkurat slik man vanligvis gjør med armen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har trådstarter prøvd å dra'n i dusjen? funker bra om man tror at den man er heit på skal komme inn med håndkle og ja.. Du skjønner sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har trådstarter prøvd å dra'n i dusjen?funker bra om man tror at den man er heit på skal komme inn med håndkle og ja.. Du skjønner sikkert hva jeg mener Men sæden blir så klissete og sånn når den kommer i kontakt med vann da Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har trådstarter prøvd å dra'n i dusjen?funker bra om man tror at den man er heit på skal komme inn med håndkle og ja.. Du skjønner sikkert hva jeg mener Men sæden blir så klissete og sånn når den kommer i kontakt med vann da Det blir jo vasket bort på 2 sec uansett Men personlig, så synes jeg ikke dusjen er ett alternativ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Men sæden blir så klissete og sånn når den kommer i kontakt med vann da Enig, vanskelig å få ordentlig vekk. Men personlig, så synes jeg ikke dusjen er ett alternativ Nei vel, kanskje det er to? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Har trådstarter prøvd å dra'n i dusjen?funker bra om man tror at den man er heit på skal komme inn med håndkle og ja.. Du skjønner sikkert hva jeg mener Men sæden blir så klissete og sånn når den kommer i kontakt med vann da Ja, men den går nesten med en gang bort i sluken, og så husker jeg selvfølgelig å sjekke om det er noe som har kommet på AquaToweren vi har da Sikkert verdens mest ræve kjapp bildeedit, men pytt pytt Endret 31. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ta en appelsin, hull på begge sider. Gjør ingenting om den revner, det funker fordi. Saften funker som glidemiddel, om du ikke har allergi, er denne perfekt! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 En mulighet her å smøre penis (spesielt hodet) inn i glidemiddel (lignende ting som oljer etc. kan sikkert også brukes, men jeg har bare forsøkt glidemiddel hittil). Dra så forhuden helt ned og hold den nede med venstrehånda mens du runker i vei med høyrehånda. Kan bli noe klissete, absolutt verdt det. Enjoy Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 denne heter, "the stranger" Sitt på hånda di til den sovner, så ronker du. føles ut som om en fremmed ronker deg. Har aldri prøvd det før og husker ikke hvor jeg fikk den fra men lykke til xD Har jo den andre varianten og . Sitt på kukken til den sovner og så ronker du. Kjennes ut som du ronker en annen! :!: :!: 7 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 denne heter, "the stranger" Sitt på hånda di til den sovner, så ronker du. føles ut som om en fremmed ronker deg. Har aldri prøvd det før og husker ikke hvor jeg fikk den fra men lykke til xD Har jo den andre varianten og . Sitt på kukken til den sovner og så ronker du. Kjennes ut som du ronker en annen! :!: :!: Huh.. Men korleis skal eg sitte på kuken min ? 1 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) [nvm] Endret 31. desember 2010 av Manfred Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 denne heter, "the stranger" Sitt på hånda di til den sovner, så ronker du. føles ut som om en fremmed ronker deg. Har aldri prøvd det før og husker ikke hvor jeg fikk den fra men lykke til xD Har jo den andre varianten og . Sitt på kukken til den sovner og så ronker du. Kjennes ut som du ronker en annen! :!: :!: Huh.. Men korleis skal eg sitte på kuken min ? Murstein eller hammer men skal fortelle deg osen ta en tung murstein på kuken så tar du en hammer og banker eller slegge men HUSK VIS MURSTEIN KNUSER SÅ GJØR DET JÆVLA VONDT også et annet tip: ingen plastpose under murstein den skal være minst 10 kg men over 2kg men vis det ikke går så går du ut på veien ta frem snoppen og vente på en bil kjører over den 2 Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 For ukritiske folk som ønsker å piffe opp sexlivet sitt og ikke ser gjennom Man of war 1945 sin spøk: Vedkommende tuller. Ikke putt tikilos murstein på penisen din for så å hamre løs på den. Ja, det føles nødvendig å skrive dette, jfr Darwinawards. 1 Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Mulig det har blitt nevnt før men en uthulet fiskepudding skal visst nok fungere bra. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 ^ Det der var bare sykt. 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Men hvordan funker puddingen? Den er jo altfor tynn? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du kanke bånne noe som er på størrelse med lillefingeren. Sverger til Fleshlight. Da kan du velge hvilken porr stjerne du vil ha hver natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg