medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dessuten, man vasker jo det somregel når man dusjer. Men ikke med såpe Vasker du ikke penishodet med såpe, fordi det svir eller blir for sterkt? Isåfall er det faktisk første gang jeg hører om. Jeg trodde alle gutter vasket der med såpe. Så feil kan man ta... Asan bruker jeg også, men bare som supplement etter vanlig såpe først. Vanlig såpe er faktisk for sterkt.Jeg vasker meg nedentil ja, ikke ta det ille opp Synd at jeg liker å få det bakfra :xNeida.Men sjønner egentlig ikke hvorfor jeg er så "ufølsom" der, har ikke drevet så mye med med den at det gjør noe. Har du ikke lekt med lille mann? Du bør begynne og utforske litt synes jeg Det at du liker den bakfra er din sak Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Så klart har jeg lekt med litjkaren:D men sjønner ikke hvorfor min er så mindre følsom. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Så klart har jeg lekt med litjkaren:D men sjønner ikke hvorfor min er så mindre følsom. Jeg er ikke sikker på om du har rett da, for du vet jo egentlig ikke hvordan det er og ha en følsom tiss. Bare kos deg Gjør det du liker, og lik det du gjør Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan jo prøve å lage en slik en http://break.com/index/how-to-make-a-homemade-sex-toy.html Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan jo prøve å lage en slik en http://break.com/index/how-to-make-a-homemade-sex-toy.html Hvis du ser førstepost så vill du finne denne filmen der! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Lag eit hål i ein appelsin og vips du har noko å leike med :!: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Lag eit hål i ein appelsin og vips du har noko å leike med :!: Runke kukhodet? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Lag eit hål i ein appelsin og vips du har noko å leike med :!: Runke kukhodet? Sikkert det, leste det på ei side... som denne... Edit: Vist du ikkje gidder å lese alt: ....Du kan også forsøke å hule ut en appelsin og lage hull tvers gjennom. Bruke denne til å stikke penisen inn i.... Endret 22. oktober 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Lag eit hål i ein appelsin og vips du har noko å leike med :!: Runke kukhodet? Sikkert det, leste det på ei side... som denne... Edit: Vist du ikkje gidder å lese alt: ....Du kan også forsøke å hule ut en appelsin og lage hull tvers gjennom. Bruke denne til å stikke penisen inn i.... Åja, tvers igjennom... trodde man bare skulle ta et hol. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ser ut til at trådstarter har fått flere måter å starte dagen på. Det gjelder visst for meg også. Går det virkelig med appelsin? Vi har det hjemme, så skulle hatt en bekreftelse på det. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva er det?! En slaks penis - pumpe/runker Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ser ut som en fitte på boks som er festet til et drill som er festet til noe som skal få "fitten" til å gå ut å in, så du slepper å jukke selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Se filmen hos Youtube Episk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Skulle ønske jeg fikk en samtale om blomsten og bien som var så rett på sak da jeg var yngre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det der er vel mer "Bien og høyrehanda". Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. Flere innlegg er slettet. Geir Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 En ting funker er å bruke dusjstrålen på pungen og nedover guiche . Altså mot guttenes hull ja.. Skal stimulere veldig bra samtidig som man runker Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Banan funker ikke.... den blri bare revet opp når du kjører den helt inn... finn en squash, da har du mer å gå på i bredden Man må bruke en stor banan. Og så må man ta teip rundt slik at den ikke sprekker. Men om man har liten tiss trenger man ikke stor banan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg