Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hei.. er det noen som vet om noen "kinki" måter å runke på?? (er lei av å bare sitte i en stol ) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Stå oppreist, bruk den andre hånda, kjøp en fleshlight, gjør det i et annet rom enn vanlig. Mulighetene er mange. Så veldig kinky? Næh. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 denne heter, "the stranger" Sitt på hånda di til den sovner, så ronker du. føles ut som om en fremmed ronker deg. Har aldri prøvd det før og husker ikke hvor jeg fikk den fra men lykke til xD Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 denne heter, "the stranger" Sitt på hånda di til den sovner, så ronker du. føles ut som om en fremmed ronker deg. Har aldri prøvd det før og husker ikke hvor jeg fikk den fra men lykke til xD 9658541[/snapback] Så noe om den på knocked up tror jeg SKal faen meg prøves. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Dave Chappelle hadde også en sketch som handlet om å gi seg selv "a stranger". tre ord: Det funker ikke. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan ikke si at jeg er så fornøyd med resultatet selv. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 the stragner suger. og det tar lang tid:( Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 hva med å stikke en finger i rumpa og massere prostata? ser ikke at den er foreslått.. (nei, har ikke prøvd dette selv) Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) så tanken på at en fremmed mannehånd som runker deg , tenner deg? eidt: snakker om "the stranger" Endret 9. oktober 2007 av Dataprob Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du kan prøve å smøre inn kukkhue med babyolje og bruke hånden til å gni på det? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lag et hull på en apelsin å runk - Husk kondom 1 Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Banan har jeg også hørt er kos. Skjær av ca. en tredel av bananen, ikke skrell den. Løs opp innmaten litt og sett i gang. Billig "sjømannsbrud"! Ellers vil jeg anbefale å finne ei jente. Dere kan runke sammen og for hverandre. Hun kan runke deg, du kan runke henne. Osv. Artig, lærerikt og koselig! Endret 10. oktober 2007 av Prognatus Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Det fins da mange kinkye måter å runke på! F.eks. "Gjør det offentlig, film det, send det til bestemora di, se det ilamme henne, mens du ronker" Du har jo også "lag hull i et kosedyr" trikset, funker best med "maks mekker" kosedyr. Eller en kombinasjon av min og en annen sin post! Dra og kjøp en maks mekker dokke (ca. 50cm høy/bred) og så klipper du hull i ræva, stapper inn bananen som er løst opp innmaten på, og så hopper du i senga. mmmhmmmm, må prøves Endret 11. oktober 2007 av TronDoZY 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Litt off-topic er fjerna. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Banan har jeg også hørt er kos. Skjær av ca. en tredel av bananen, ikke skrell den. Løs opp innmaten litt og sett i gang. Billig "sjømannsbrud"! Jøjje meg, trodde bananer var for jenter. Ellers vil jeg anbefale å finne ei jente. Dere kan runke sammen og for hverandre. Hun kan runke deg, du kan runke henne. Osv. Artig, lærerikt og koselig! Denne kan jeg være med på å anbefale. Bytte litt på han og hun tiss. Blir som regel mer action etterpå også Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Sett varkemaskinen på sentrifuge, sett deg ved siden av den og kjør kappløp. Skal si det blir tungt når den kommer opp i 1100 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Evt. sett deg oppå den. (Nei, det fungerer ikke bare hos jenter. ) Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Spør mammaen din om hu kan bake en pai til deg.. Varmt, mjukt og godt! Kanskje tryggest å bake den selv så du slipper spørsmålet om hva du skal bruke den til.. Endret 11. oktober 2007 av LOOM Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Å sitte på hånda di til den sovner er ikke bra. Da har du så vondt etterpå at det ikke blir godt. Å bruke andre hånda enn vanlig er heller ikke noen suksess. Endret 7. februar 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg