pettrus87 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Lurte på om jeg skal kjøpe ny pc nå eller om jeg skal vente med det til Gforce 9 kortene kommer ut? Så jeg får med dx10.1...kjipt å kjøpe seg splitter ny pc med g8 kort og så støtter det ikke 10.0 .. ikke sant? G9 kortene er jo rett rundt hjørne=) Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det kommer helt an på. Hvis du ikke MÅ ha PC-en nå er selvfølgelig det lureste å vente på det nyere og bedre. Men så er det det da, på et tidspunkt er man nødt til å kjøpe og det vil alltid komme noe nytt. Men ja, det er nok lurt å vente. I det minste til 10.1 kommer ut. Lenke til kommentar
hairball Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 10.1 er vel ikke noe å vente på. Husk venter du på bnoe nytt blir det også dyrere. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Problemet er at det alltid lurer noe nyere borte i horisonten. En jeg kjenner har gått å ventet i 2 år, hvilket har gjort ham handlingslammet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå