Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hei. Har et par salamon(Mintown) aggressive inlines rollerblades. Har nå bare tatt av de 2 midterste hjulene, men finnes det railing hjul eller helst det som bildet viser..? Det svarte er da en plate, som man setter inn istedet for hjula. Dette hadde jeg på mine forige blades - som jeg solgte med platen. Om dette finnes å kjøpe løst, link/butikk? Eller må jeg rett og slett bare bruke railings hjul? (Så en som hadde det her for noen dager sia.) Link/butikk? EDIT: Platen gjør at man ikke sliper seg inn sånn at hullene som man putter skrua igjennom - så gjennom hjulet og skrur fast blir slipt igjennom... EDIT2: Er dette postet feil?? Please si hvor jeg skal poste det hen. Endret 7. oktober 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 ingen aning bortsett fra og kjøpe nye blades.. http://rs.inlinewarehouse.com/iw/ProductImages/RBA7.JPG har et par slike selv funker bra, har jo railbue der i midten =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Har kliss nye blades for 3500,- så, nei takk. Den lille railbuen, er ALT for liten, når jeg driver med "Proff" railing.. Endret 19. oktober 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå