Gå til innhold

Realtime RPG til DS?

Bjonski

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er på jakt etter et realtime rpg for DS.

Jeg vet om Children of mana, men er det bra?

Jeg har Final Fantasy 3, men det er ikke realtime combat. FF combat er kjedelig.

Slipp dere løs og anbefal meg ett bra realtime RPG :)

Mario and Luigi: Partners in Time! Det er ikke direkte et realtime RPG, men det blir action i kampene siden alle komboene og angrepene du kan ta, pluss dodging og blokking av angrep, er "skillbasert". Mao., det turbaserte elementet er tonet ned litt til fordel for refleks og timing. I tillegg er det jo et platformspill også, med masse (ganske enkle) puzzles. Ikke random kamper! (som i FF3)

Ellers fantastisk spill.

Synes forresten også FFIII combat er kjedelig. Dette fordi jeg har gjennom årene blitt lei av den vanlige turbaserte kampen, og har blitt bortskjemt av FF12 (digger det kampsystemet! :dribble: )

Random encounters (kamper) er ut :thumbdown:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg driver å spille et "RPG" spill som heter "CONTACT".

Ufattelig bra egentlig. Her er det snakk om kamper ala "dice" kamper, ikke så spennende men er veldig oldschool. Og MASSE forskjellige stats og ting å lære characteren din. Og svært morsomt humor og story.

Kan lese litt om den her:

http://ds.ign.com/articles/740/740546p1.html

http://nds.gamezone.com/gzreviews/r28985.htm

Den har fått temmelig blandet revys, men sånn er det med spill som tråkker på litt unike område/spill stil.

Jeg anbefaler den, den overrasket meg mulig du og vil like den.

Ellers MÅ DU SPILLE "Puzzle Quest: Challenge Of The Warlords" Beste spillet som er på DS etter min meining.

Spillet har blitt kanon populær, og er nå ute på PSP og kommer snart til Wii, PS2 og PC. Er også rykter og Xbox360....

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...