Bjonski Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er på jakt etter et realtime rpg for DS. Jeg vet om Children of mana, men er det bra? Jeg har Final Fantasy 3, men det er ikke realtime combat. FF combat er kjedelig. Slipp dere løs og anbefal meg ett bra realtime RPG Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kommer ikke på veldig mange i farta, men jeg mener at Lunarknights skal være i realtime (mener å ha lest det et sted). Ellers sp kommer Tales of Innocence til neste år. Et spill som jeg tror kommer til å eie meg et par uker. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvor bra det er vet jeg ikke, men Mega Man Star Force har realtime slåssing. «If you aren't familiar with Mega Man Battle Network [forgjengeren til Star Force], it's like a cross between Mega Man, Pokémon, and Norton Antivirus [...]» Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 ok, takk for forslag. får sjekke de ut. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 FF combat er kjedelig. Blasfemi ! Jeg pleier sjekke lister som denne når jeg befinner meg i slike situasjoner. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Castlevania spillene Dawn of Sorrow og Portrait of Ruin anbefales på det sterkeste. De er etter min mening(og mange andres) blant de beste spillene til maskinen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Zelda Phantom Hourglass? Sitter å koser meg med spillet selv, skikkelig bra. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Er på jakt etter et realtime rpg for DS. Jeg vet om Children of mana, men er det bra? Jeg har Final Fantasy 3, men det er ikke realtime combat. FF combat er kjedelig. Slipp dere løs og anbefal meg ett bra realtime RPG Mario and Luigi: Partners in Time! Det er ikke direkte et realtime RPG, men det blir action i kampene siden alle komboene og angrepene du kan ta, pluss dodging og blokking av angrep, er "skillbasert". Mao., det turbaserte elementet er tonet ned litt til fordel for refleks og timing. I tillegg er det jo et platformspill også, med masse (ganske enkle) puzzles. Ikke random kamper! (som i FF3) Ellers fantastisk spill. Synes forresten også FFIII combat er kjedelig. Dette fordi jeg har gjennom årene blitt lei av den vanlige turbaserte kampen, og har blitt bortskjemt av FF12 (digger det kampsystemet! ) Random encounters (kamper) er ut Endret 13. oktober 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg driver å spille et "RPG" spill som heter "CONTACT". Ufattelig bra egentlig. Her er det snakk om kamper ala "dice" kamper, ikke så spennende men er veldig oldschool. Og MASSE forskjellige stats og ting å lære characteren din. Og svært morsomt humor og story. Kan lese litt om den her: http://ds.ign.com/articles/740/740546p1.html http://nds.gamezone.com/gzreviews/r28985.htm Den har fått temmelig blandet revys, men sånn er det med spill som tråkker på litt unike område/spill stil. Jeg anbefaler den, den overrasket meg mulig du og vil like den. Ellers MÅ DU SPILLE "Puzzle Quest: Challenge Of The Warlords" Beste spillet som er på DS etter min meining. Spillet har blitt kanon populær, og er nå ute på PSP og kommer snart til Wii, PS2 og PC. Er også rykter og Xbox360.... Endret 15. oktober 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå