Gå til innhold

BK - Høstfotografering i vakkert og jevnt lys.

Hawk_AA

Anbefalte innlegg

Hei

Var ute med en venninne og knipset noen bilder av høsten. Noe veldig fornøyd var jeg nok ikke, men jeg har lyst til å høre hva dere har å si om disse bildene her?

Bilde1

host07wq8.th.jpg

Selvkomponert bilde.

1/60

F4.0

ISO 400

Med Blits

host01av3.th.jpg

1/80

F6.3

ISO 400

52mm

Ja, hva synes dere? Tar imot all kritikk, samt ris og ros. Vil jo bli bedre vettu!

EDIT: Endring av emnetittel

Endret av Hawk_AA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Ikke for å mase ellernoe, men jeg kunne fortsatt ha tenkt meg respons på disse bildene. Jeg har vært ganske god til å kritisere andre sine, så jeg føler ikke at jeg krever for mye. Men er det ingenting å si, bør jeg vel kanskje være fornøyd?

=)

Lenke til kommentar

Heihei! Takk for kritikk :yes:

bilde 1: var litt, uhm, kjedlig, synest du burde lagt litt meir arbeid i hjerte-forma når du først var i gang.

bilde 2: fokus sitter ikkje der den skal, du ser at fokuspunktet er litt framfor kongla.

Japp, jeg skjønner deg. ble laget på veldig kort tid. Jeg tok et uten blits, og jeg ble rett og slett ikke like fornøyd. Skal prøve hardere neste gang!

Bilde 2: Ja, uff jeg ser det. Vanskelig å ta bilde når man ligger på bakken. Men vanskelig å sjekke dette på den lille skjermen kamera gir meg. Personlig liker jeg fargene godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...