kilosharr Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kritikk ønskes av dette bilde, tatt i Hundersfossen Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Kritikk ønskes av dette bilde, tatt i Hundersfossen 9657831[/snapback] Jeg er aldeles ikke noen profesjonell portrettfotograf, men jeg likte ikke dette bildet alt for godt ... jeg synes det hadde en temmelig rotete bakgrunn. Komposisjonen ble også litt forstyrrende (jfr. Stolpen som dekker kanten av fontenen, som igjen bryter den vannrette linja mellom grunnmuren og veggen på huset. I tillegg er både gutten og treet bak ham vannrette, så jeg tror det ville vært bedre å holdt kameraet loddrett i stedet for vannrett, da ville linjene gått mye bedre sammen. Har du høy ISO-verdi på bildet, forresten? Endret 7. oktober 2007 av Beges Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kritikk ønskes av dette bilde, tatt i Hundersfossen 9657831[/snapback] Bildet er OK, men som portrett er det ikke egnet. Du kan beskjære det slik at bare gutten kommer med. Om bildet er skarpt nok til beskjæring og forstørrelse er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå