Gå til innhold

Skjermsparer som viser bilder? :-)

jocke

Anbefalte innlegg

Hei,

Slik det er nå, mangler Windows XP's innebygde "Mine Bilder"-skjermsparer "fade"-overgang. Er derfor på jakt etter et gratis og lite resurskrevende skjermsparer-program som kan vise bildene mine i random rekkefølge, med mulighet for "fade"-overgang. Og ja; det må være spamfritt - fleste slike 'free screensaver'-programmer er håpløse når det gjelder slikt.

Prøvde å søke litt rundtomkring, men 'screensaver' er ikke akkurat et drømmeord å søke etter - finner jo uhorvelig mange alternativer som bare er crap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du går til Google Pack sidene, kan du laste ned Google Photos Screensaver. Denne screensaveren lar deg velge bildemateriale fra valgfrie mapper på harddisken, samt abonnere på RSS feeds og Picasa gallerier (dine egne og andre). Så, om du ønsker det kan du bli forsynt med nye bilder hele tiden fra internett.

Jeg synes dette fungerer veldig bra. Du kan velge mellom forskjellige effekter, f.eks. bildemontasje, lysbilder o.s.v., og ved vanlige overganger vil bildene få en dynamisk effekt som gjør det flott å se på uten at det blir vulgært.

Helt gratis, og jeg tror ikke det tar særlig mye ressurser. Ikke noe spam, vet godt hva du mener.

Lenke til kommentar
Om du går til Google Pack sidene, kan du laste ned Google Photos Screensaver.

9660498[/snapback]

Takk <3

Du kan velge My pictures slideshow.

Da spiller den av alle bildene i "My Pictures" mappen.

9660550[/snapback]

Slik det er nå, mangler Windows XP's innebygde "Mine Bilder"-skjermsparer "fade"-overgang.

9657795[/snapback]

Vet godt om at Windows har en innebygga - men uten "fade"-transaksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...