cfx86 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hjelp Jammie med å betale den enorme boten platebransjen har påført henne. http://www.freejammie.com/ Hver krone teller! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Haha, vedder siden er lagt opp av noen annen som tar penga selv Endret 7. oktober 2007 av Sebbe Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har nettopp lest saken, og er det ikke mer rettferdig at de heller hadde gitt et erstatnings krav på la oss si f.eks 3 ganger prisen? synes 50.000kroner sangen er vel drøyt.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 tviler på hun hadde sendt meg penger foresten hvis jeg hadde fått en eller annen bot. Lenke til kommentar
Shurtape Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vel pengene når fram til RIAA uansett om hun betaler med sine egne penger eller penger mennesker fra andre siden av verden har donert henne. Så jeg skal støtte saken ved ikke å donere et øre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har donert. Heller henne enn RIAA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå