Blax Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei.. Har fått ny Wireless Broadband Router 2.4G.. Problemet er at jeg finner den ikke med min USB enhet. Cisco system knappen lyser oransje hele tiden.. Noen som har forslag? Har bredbånd via kabel-tv. Alle knappene lyser grønt osv.. Har ikke CD`en, men hvor finner jeg driver? På linksys siden fant jeg en firmware, men den åpner seg bare i vlc ? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva er det du skal ha driver til? Sannsynligvis kjører routeren din på en kanal mellom 11-13, og noen WLAN-kort finner ikke nettverket da. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Vet det er med en CD til routeren, men den har ikke jeg. Kjører på kanal 11. Det snodige er at den fant den i kanskje 10sek, men så forsvant den bare igjen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvis du hadde kontakt så er nok routeren OK. Hva skjer om du setter PC ved siden av routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå