OmaaarS Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Så her er problemet mitt: Jeg har i en veldig god stund hatt null problemer med min D-Link 624+ Ruter, men jeg bestemte meg likevel for å prøve en annen ruter, nemlig Jensen Airlink 7954 (fikk den gratis?). Jeg satt den opp uten problemer, og PC-en fant nettverket med en gang. Den ble tilkoblet med full signalstyrke, men når jeg skal inn i nettleser eller gjøre andre ting som krever nett, så fungerer det ikke. Hva er problemet? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Så her er problemet mitt:Jeg har i en veldig god stund hatt null problemer med min D-Link 624+ Ruter, men jeg bestemte meg likevel for å prøve en annen ruter, nemlig Jensen Airlink 7954 (fikk den gratis?). Jeg satt den opp uten problemer, og PC-en fant nettverket med en gang. Den ble tilkoblet med full signalstyrke, men når jeg skal inn i nettleser eller gjøre andre ting som krever nett, så fungerer det ikke. Hva er problemet? 9657686[/snapback] Sannsynligvis er det vel linken mellom leverandøren din og routeren.. typisk må du nok bare reboote modem/router som tillhører ISP (strømmen ute i 30-60sec) og så vips er du på nett.. dette gjelder om leverandøren din leverer ut fullverdig IP fra sitt aksesspunkt ihvertfall.. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Takk skal du ha, det fungerte som smurt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå