Gå til innhold

Jensen Airlink 7954 problem!

Anbefalte innlegg

Så her er problemet mitt:

Jeg har i en veldig god stund hatt null problemer med min D-Link 624+ Ruter, men jeg bestemte meg likevel for å prøve en annen ruter, nemlig Jensen Airlink 7954 (fikk den gratis?). Jeg satt den opp uten problemer, og PC-en fant nettverket med en gang. Den ble tilkoblet med full signalstyrke, men når jeg skal inn i nettleser eller gjøre andre ting som krever nett, så fungerer det ikke. Hva er problemet? :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så her er problemet mitt:

Jeg har i en veldig god stund hatt null problemer med min D-Link 624+ Ruter, men jeg bestemte meg likevel for å prøve en annen ruter, nemlig Jensen Airlink 7954 (fikk den gratis?). Jeg satt den opp uten problemer, og PC-en fant nettverket med en gang. Den ble tilkoblet med full signalstyrke, men når jeg skal inn i nettleser eller gjøre andre ting som krever nett, så fungerer det ikke. Hva er problemet? :hrm:

9657686[/snapback]

Sannsynligvis er det vel linken mellom leverandøren din og routeren.. typisk må du nok bare reboote modem/router som tillhører ISP (strømmen ute i 30-60sec) og så vips er du på nett.. dette gjelder om leverandøren din leverer ut fullverdig IP fra sitt aksesspunkt ihvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...