Nilsen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Den tredje dagen på The eXperience har vært preget av flotte damer og høylytte spill-compoer. Samleside: The eXperience Les mer Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det virkelig så tomt som det ser ut på panoramabildene? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ble vinneren av gamers choice kåret? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ser ut som om dere har det gøy Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det virkelig så tomt som det ser ut på panoramabildene? 9657957[/snapback] Det så virkelig tomt ut Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det virkelig så tomt som det ser ut på panoramabildene? 9657957[/snapback] Det så virkelig tomt ut 9658023[/snapback] Enig... Men de bildene ble vell tatt etter at de hadde begynt å rydde? Eller? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Er det virkelig så tomt som det ser ut på panoramabildene? 9657957[/snapback] Det så virkelig tomt ut 9658023[/snapback] Det er jo åpenbart. Alle 16-åringene "måtte vel en tur på toalettet" etter å ha fått en overdose med glamourmodeller og ungjentehud på scena. Endret 7. oktober 2007 av Twinflower Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hmm, er det bare meg eller kan harryfaktoren på slike lan som dette sammenlignes med gatebil og lignende bilshow.. Eller det kan jo hende bildene lyver da.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Det er jo åpenbart.Alle 16-åringene "måtte vel en tur på toalettet" etter å ha fått en overdose med glamourmodeller og ungjentehud på scena. Er ikke alle 16åringer som liker glamourmodeller da Hadde nok heller tatt meg en tur på toalettet for å spy etter å ha hørt lene alexandra synge Endret 7. oktober 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du høres oppegående ut. Jeg deler samme synspunkt som deg. Glamourmodeller er fantastisk substansløst og gir meg potensproblemer fremfor noe annet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Det skal sies at panoramabildene dessverre ble tatt etter at flere deltagere hadde forlatt hallen. De ble tatt Lørdag morgen og natt til søndag. Endret 7. oktober 2007 av Natrium Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Glamourmodeller er fantastisk substansløst og gir meg potensproblemer fremfor noe annet. saus~ Endret 7. oktober 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ingen som fikk oversiktsbilde etter at bordene var fjernet? Syntes det var ekstremt mye søppel der da. Vi brukte spader til å måke søppel. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hmm, er det bare meg eller kan harryfaktoren på slike lan som dette sammenlignes med gatebil og lignende bilshow.. Eller det kan jo hende bildene lyver da.. 9658141[/snapback] nja, ser ikke bort fra at du har rett... er vel kanskje derfor jeg sluttet (det og alderen) å reise på slikt. hmm, ninjaer på scenen?! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ingen som fikk oversiktsbilde etter at bordene var fjernet? Syntes det var ekstremt mye søppel der da. Vi brukte spader til å måke søppel. 9658848[/snapback] Ja, var genistrek å bruke de knekte borda som kost. Da gikk det relativt fort egentlig. Men fy faen så mye som folk grisa, skjønner ikke at det er mulig å la uspiste youghurter ligge og slenge Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 høres ut som en skikkelig svinesti. kanskje dere skulle merket dere sitteplass osv og levert ut ekstra søppelsekk til personen om denne dukket opp neste gang? får meg til å tenke på plakaten på visse kantiner "din mor jobber ikke her, så rydd opp etter deg selv". Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Did I sense a cameltoe? http://images.gfx.no/369/369543/ok17.jpg : D Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det var en helvetes svær en også Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 haha, ser det ^^ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Did I sense a cameltoe? http://images.gfx.no/369/369543/ok17.jpg : D 9659432[/snapback] ' Ah, bra noen andre påpekte dette. Ikke bare jeg som er i koffert-humør som gjør at "denne" dukker opp. Snodig positur på hun også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå