xibriz Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Siden det finnes så sinnsykt mange komponenter og muligheter må man nesten ha det som fast jobb å holde seg oppdatert. Og siden jeg ikke får betalt for akkurat det, må jeg nesten spørre her Det jeg trenger er noe som først og fremst må være stillegående. Den skal ikke brukes til spilling, så skjermkort er det null krav til, men det hadde vært fint med mulighet for og koble til 2 skjermer. Nå bruker jeg min snart 3 år gamle laptop (som jeg er veldig fornøyd med og vil fortsette å bruke som min hovedpc). Den har ett Radeon 9600 skjermkort som jeg er fornøyd med, så da vet dere sånn ca. hvor grafikknivået mitt ligger Jeg vil ha en cpu med hvertfall 4MB cache (kan ikke fordra trege cpuer). Ram er jo ganske billig nå for tiden, men trenger ikke noe ekstremt. Harddiskplass er det jeg trenger mest av alt, da jeg har for vane å ikke slette filer med det første Skal bare bruke PC-en til lagringspunkt (den må være stabil og ikke forvente å bli slått av med det første), litt surfing/photoshop/jBuilder/visual studio og PowerDVD Så for og oppsummere: - Stillegående - Kjipt skjermkort (mulighet for 2 skjermer) - Mye HDD Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Denne og denne skulle passe til deg... Skjermer kan du sikkert å finne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå